Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Herbie op zaterdag 28 juni 2014, 13:05:38
Citaat van: bananacreek op zaterdag 28 juni 2014, 12:13:12
Citaat van: jens op vrijdag 27 juni 2014, 18:45:47
Citaat van: bananacreek op vrijdag 27 juni 2014, 15:48:20
Even iets van mijn Kloothart:

Het gaat hierbij om het lid "Ketelbinkie"....hoop dat u mee leest............ :hoedjeaf:

We hebben elkaar in de laatste drie maanden een keer of drie in de disco gezien en een paar keer downtown in Dumaguete.......

U zag me elke keer zekers weten .........maar draaide uw hoofd om .......uit arrogance zo te ervaren.............

Kijk ik weet niet wat ik ooit verkeerd heb gedaan tegen u............

Ik ben NIET een Moderator of de Admin van dit forum........

Een klein beetje respect voor elkaar zou echt geen kwaad kunnen..............je weet nooit in noodgevallen......... :denk: :denk:


Hasta la Vista.....prettig kerstfeest........... :hoedjeaf: :hoedjeaf:
ik heb gehoord dat die rotterdammer niet bang voor jou was  creek , :lachen:  :lachen:. .

Niemand hoeft voor mij bang te zijn...ik doe geen vlieg kwaad en zoek geen ruzie met wie dan ook...........

Nog nooit een vlieg gedood :denk: je hebt toch over laatst zo'n vliegen killer gekocht :weetikniet:

Nee....die was voor de drywood termites............vliegen honger ik uit............. :hoedjeaf:

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op zaterdag 28 juni 2014, 12:13:12
Citaat van: jens op vrijdag 27 juni 2014, 18:45:47
Citaat van: bananacreek op vrijdag 27 juni 2014, 15:48:20
Even iets van mijn Kloothart:

Het gaat hierbij om het lid "Ketelbinkie"....hoop dat u mee leest............ :hoedjeaf:

We hebben elkaar in de laatste drie maanden een keer of drie in de disco gezien en een paar keer downtown in Dumaguete.......

U zag me elke keer zekers weten .........maar draaide uw hoofd om .......uit arrogance zo te ervaren.............

Kijk ik weet niet wat ik ooit verkeerd heb gedaan tegen u............

Ik ben NIET een Moderator of de Admin van dit forum........

Een klein beetje respect voor elkaar zou echt geen kwaad kunnen..............je weet nooit in noodgevallen......... :denk: :denk:


Hasta la Vista.....prettig kerstfeest........... :hoedjeaf: :hoedjeaf:
ik heb gehoord dat die rotterdammer niet bang voor jou was  creek , :lachen:  :lachen:. .

Niemand hoeft voor mij bang te zijn...ik doe geen vlieg kwaad en zoek geen ruzie met wie dan ook...........
ik was je ff aan het stangen ,,klootje , haha , ik heb het ook al eens met ketelbinkie aan de stok gehad hier op het forum , maar na een pm was het weer goed .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

Tijd voor uw arbeidsvitaminen van de VARA met de heer Cor Stein?........... :weetikniet: :weetikniet:

[yt=640,505]ubcIAR9A2OU [/yt]

bananacreek

Laat uw partners eens zien wat u in uw macht heeft .................Hatsekideeeeeee

[yt=640,505]EwluIzTgpRc [/yt].

bananacreek

Last but not least om daarmee in Brazilie te blijven................ :lachen: :thumb: :happy: :happy: :happy:... :ivebeenripped: :ivebeenripped: :ivebeenripped: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

[yt=640,505]watch?v=lveyrqXQoGI [/yt]


erikjohan

 :
Citaat van: janvanderijt op zaterdag 28 juni 2014, 05:00:05
doe gewoon hier dan doe je al gek genoeg
heb ook meer  :smiley-philippines: dan buitenlanders
voor mij is de meid van de dokter en de dokter the same
en ze doen laagdunkend over de vuilnisman
nou hij moet maar eens drie weken niet komen
dan merk je wel hoe belangrijk hij is
we zijn allemaal mensen toch
en de doodskist van een met poen en een met bijna niks is net zo groot

:applaus: :thumb:

boldy

ppff vuilnismannen/vrouwen zijn het laagste wat er is  :benweg:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek


bananacreek

.

Kulafu...dat deden we vroeger in de jaren '80 altijd in de "KINOTEL"

Dat was een drank gemixt in een container met TUBA, White Castle (local Rum), Ovaltine  en Kulafu.....en de volgende dag een zware hangover............ :negatief: :negatief:


bananacreek