Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#15450
Citaat van: Cosyns Guy op donderdag 19 juni 2014, 22:14:59
Citaat van: bananacreek op donderdag 19 juni 2014, 14:46:15
IK HAD VORIGE WEEK EEN FOUTJE GEMAAKT MET MIJN OUDE MAN HIER ALS KRUISRIDDER EN HET WAS 1933 EN NIET 1938........(20 jarige leeftijd)....... :ripba8: :ripba8:



Ok....op weg naar de  :smiley-philippines: ..."The Lone Ranger"...... :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


Euh ,die ruiter in de tweede foto is Zorro hoor... :biggrinn:

Nou dan heeft hij me toch belazerd?................... :denk: :denk:

Hij vertelde altijd voordat ik naar bed moest (werkdagen 19.00 uur en vrijdag -en zaterdagen 21.00 uur ) tijdens de bedtime stories dat HIJ de LONE RANGER was........... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Hier lopen kinderen van drie jaar nog rond om 01.00 uur............ :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

bananacreek

.

Ja, juist correct...ik dacht dat zijn paard toen nog in de grondverf stond toen ik deze foto zag................ :weetikniet: :weetikniet: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Weer een familieprobleem opgelost............... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Voor de liefhebbers en voor de buienlanders heb je een verklaring van de lokale BI nodig...


bananacreek

Voel me eigen nog steeds niet goed en NEEM GEEN TWEE LOMOTILS TEGELIJK ...want dat kan u duur komen te staan zoals bij mij een uur geleden...ik dacht DIT I HET EINDE ..........."Last train to Clarksville"

[yt=640,505]ZcXpKiY2MXE [/yt]

Temperatuur: 38.8 - 38.6

Appetite: 0.0

Sexuele gevoelens:.............. :ripba8: :ripba8:

Al met al toch niet gek.....had erger kunnen zijn........ :thumb: :thumb:

bananacreek

Here they will take care of your Cataract................. :applaus: :applaus: :thumb: :lachen: :lachen:................ :denk: :denk:



bananacreek


bananacreek

Bong gets one day extra to select a good wheelchair.............. :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:



His first choice after several hours of testing:



Second choice: (turbo direct Injection, with Laser steering and Infra red night vision and free one year Globe 6Mb internet connection)


bananacreek

"The Lord is on my side"
" I will not fear what man do unto me?"


.

Maybe in your dreams Bong, but many people did not like your "Helmet Law""


Wat een DRAMA..................... :lachen: :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :thumb:



FREE HELMET FOR THE FIRST THREE PURCHASERS....AS LONG STOCKS WILL LAST.... :jajaja: :jajaja:


Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op vrijdag 20 juni 2014, 14:16:07
Citaat van: Cosyns Guy op donderdag 19 juni 2014, 22:14:59
Citaat van: bananacreek op donderdag 19 juni 2014, 14:46:15
IK HAD VORIGE WEEK EEN FOUTJE GEMAAKT MET MIJN OUDE MAN HIER ALS KRUISRIDDER EN HET WAS 1933 EN NIET 1938........(20 jarige leeftijd)....... :ripba8: :ripba8:



Ok....op weg naar de  :smiley-philippines: ..."The Lone Ranger"...... :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


Euh ,die ruiter in de tweede foto is Zorro hoor... :biggrinn:

Nou dan heeft hij me toch belazerd?................... :denk: :denk:

Hij vertelde altijd voordat ik naar bed moest (werkdagen 19.00 uur en vrijdag -en zaterdagen 21.00 uur ) tijdens de bedtime stories dat HIJ de LONE RANGER was........... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Hier lopen kinderen van drie jaar nog rond om 01.00 uur............ :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:
De enige echte Lone Ranger

bananacreek

Ja...... :denk: :denk: :denk:.... juist...de neus van de Lone Ranger en die van mijn oude man zijn van hetzelfde formaat dus moeten ze wel familie zijn....en hier wat meer bewijsvoering:





Dus ik ben een APO (nazaat) van den Lone Ranger?....................... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :atyourservice: :atyourservice: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0:


Alleen ben ik van paardenmerk veranderd................... :lachen: :lachen: :thumb: :thumb:



Mijn reservepaard: " TRIGGER ".................... :atyourservice: :atyourservice: