Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Uit de oude oven met een zekering die we vroeger in Nederland gebruikten............... :jajaja: :jajaja: :lachen:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag 13 juni 2014, 13:43:30
Vervolg Guava behandeling:

Ik vroeg aan de moeder van het kind: (in Cebuano): " Was je op de hoogte van het gebruik van de bladeren van deze boom?"

Ze antwoordde (ik antwoord...jij antwoord...zij antwoorde...antwoordde?.......... :weetikniet: :weetikniet:) " De meeste  :smiley-philippines: weten dat je guava leaves als topic antibiotica kunt gebruiken"..................

De Klootzak vervolgde: "Zo waarom heb je dat dan niet gebruikt?"

Ze vervolgde: "Ja, gisteren voor het eerst"................ :lachen: :lachen:

DUS WEER ZOALS NORMAAL: "OP HET LAATSTE MOMENT IN ACTIE KOMEN"............ :negatief: :negatief:

Toch laat ik haar naar de health-center gaan volgende week...........

Betere foto's:





Hierboven ging het om het onderwerp "ON THE LAST MOMENT".......hetgeen bij vele  :smiley-philippines: regelmatig het geval is en de blanke broeders die hier wonen kunnen daar soms mooi gebruik van maken on een stap eerder met hun action te zijn.....bijvoorbeeld in het begin van mijn anullment met mijn ex was ik netjes in de gelegenhuis om het huis waar ik nu in woon op mijn naam te laten registreren met de assessors office........ :thumb: :thumb:

Zo zijn er vele voorbeelden te noemen.....probeer ze een stap voor te zijn in geval zulks nodig zou zijn....... :thumb: :thumb:




bananacreek

Een ander voorbeeld van "Waiting until the last moment"

NO  MORE GASOLINE................. :lachen: :lachen:

Peddelen en deze gast had geluk dat het maar een meter of 300 was......... :lachen: :lachen:



"Dua ka litro palihuk...........".. :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

bananacreek