Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Kwam net boven na het eten (appelmoes + aardappelpuree +schijfjes ui (van gisteren) en schijfjes augurk (van vorige maand)......en hoorde geschreew buiten en zag een vent zijn vrouw tegen de grond slaan en daarop deed hij zijn riem weer aan en begon de ruzie en ze kon haar mond NIET dicht houden...... :lachen: :lachen:

Duurde oongeveer 40 minuten en op het laatst de hele buurt erbij...de man scheen niet dronken en het leek meer dat de vrouw dronken was..... :weetikniet: :weetikniet:

Ga nu de twee clips uploaden maar voor de klappen was ik net te laat want ik struikelde oven een zitje om de camera te pakken...dit beroep is levensgevaarlijk... :jajaja: :jajaja:

Hier doet hij zijn riem weer om............ :lachen: :lachen:





Het is nu een uur later en ik hoor haar nog gillen want ze wonen hier ergens achter den bunker.... :jajaja: :jajaja:

Altijd een live show hier............... :thumb: :thumb: :happy: :happy:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Ok Hatsekidee.........clip 1...hier doet hij net zijn broekriem weer aan...en dat was een flinke klap.... :jajaja: :jajaja: :denk: :denk:

Natuurlijk da de vrouw geen enkele kans, maar ze was niet bang en in het verloop van de twee clips daagt ze hem uit om haar met een mes dood te steken.......... :ripba8: :ripba8:

Wel uw volume even luider zetten ........... :jajaja: :jajaja:

[yt=640,505]KeYyHQNDxZ4 [/yt]

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Ok...deel II van de ruzie.........blah....blah....blah... :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

[yt=640,505]1SeqoFyKW6w [/yt]

bananacreek


bananacreek


bananacreek