Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek



Sold.................. @ P2150

Nieuwe eigenaar : De Klootzak

josv

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Citaat van: josv op zaterdag  7 juni 2014, 14:25:59
Creek, was jij laatst nog in Davao ??





Nee, dat was ik niet maar dat is een mooie en dat is geen Mitsubishi Jeep...........

De mijne ziet er zo uit maar ik zou graag zo'n M60 erop willen hebben.............. :thumb: :thumb: :happy: :happy:



En dan ook die geile Ceres Liners afsnijden................... :lachen: :lachen: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Zoals dit...........dezelfde Mitsubishi Jeep....maar dat is geen M60.. :thumb: :thumb:



M60 in de handen van een huishoudster kan gevaarlijk zijn?............. :weetikniet: :weetikniet:


Of zoiets:




Amice

Citaat van: bananacreek op zaterdag  7 juni 2014, 15:05:45
Citaat van: josv op zaterdag  7 juni 2014, 14:25:59
Creek, was jij laatst nog in Davao ??





Nee, dat was ik niet maar dat is een mooie en dat is geen Mitsubishi Jeep...........

De mijne ziet er zo uit maar ik zou graag zo'n M60 erop willen hebben.............. :thumb: :thumb: :happy: :happy:



En dan ook die geile Ceres Liners afsnijden................... :lachen: :lachen: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Zoals dit...........dezelfde Mitsubishi Jeep....maar dat is geen M60.. :thumb: :thumb:



M60 in de handen van een huishoudster kan gevaarlijk zijn?............. :weetikniet: :weetikniet:


Of zoiets:





Volgens mij krijg je bij het afvuren van die latste 2 een terugslag van jewelste dan rijd die jeep i.pl.v. vooruit achteruit, of zie ik dat als leek weer helemaal verkeerd?  :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

gosternokke

Citaat van: bananacreek op zaterdag  7 juni 2014, 13:57:00
Eigenaar....Brother Eddy....een slimme vogel... :jajaja:






  Volgens mij gooi jij 2 verschilldende borther eddy, door elkaar  banaacreek
  http://readmeiglesianicristo.blogspot.nl/2010/11/boigraphy-of-bro-eduardo-manalo.html


  Geeft niks want ze zijn toch famiie van elkaar ,  en tis voor buitenstaanders al moeilijk genoeg te snappen wie  wie nou is     :lachen:

Cosyns Guy

Citaat van: Amice op zaterdag  7 juni 2014, 17:51:45
Citaat van: bananacreek op zaterdag  7 juni 2014, 15:05:45
Citaat van: josv op zaterdag  7 juni 2014, 14:25:59
Creek, was jij laatst nog in Davao ??





Nee, dat was ik niet maar dat is een mooie en dat is geen Mitsubishi Jeep...........

De mijne ziet er zo uit maar ik zou graag zo'n M60 erop willen hebben.............. :thumb: :thumb: :happy: :happy:



En dan ook die geile Ceres Liners afsnijden................... :lachen: :lachen: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Zoals dit...........dezelfde Mitsubishi Jeep....maar dat is geen M60.. :thumb: :thumb:



M60 in de handen van een huishoudster kan gevaarlijk zijn?............. :weetikniet: :weetikniet:


Of zoiets:





Volgens mij krijg je bij het afvuren van die latste 2 een terugslag van jewelste dan rijd die jeep i.pl.v. vooruit achteruit, of zie ik dat als leek weer helemaal verkeerd?  :weetikniet:
Dit soort wapen heeft bijna geen terugslag doordat er speciale ventilatie openingen zijn om de gassen telaten ontsnappen.heeft dus geen gesloten kamer zoals bv. een geweer of pistool.

bananacreek

Citaat van: Amice op zaterdag  7 juni 2014, 17:51:45
Citaat van: bananacreek op zaterdag  7 juni 2014, 15:05:45
Citaat van: josv op zaterdag  7 juni 2014, 14:25:59
Creek, was jij laatst nog in Davao ??





Nee, dat was ik niet maar dat is een mooie en dat is geen Mitsubishi Jeep...........

De mijne ziet er zo uit maar ik zou graag zo'n M60 erop willen hebben.............. :thumb: :thumb: :happy: :happy:



En dan ook die geile Ceres Liners afsnijden................... :lachen: :lachen: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Zoals dit...........dezelfde Mitsubishi Jeep....maar dat is geen M60.. :thumb: :thumb:



M60 in de handen van een huishoudster kan gevaarlijk zijn?............. :weetikniet: :weetikniet:


Of zoiets:





Volgens mij krijg je bij het afvuren van die latste 2 een terugslag van jewelste dan rijd die jeep i.pl.v. vooruit achteruit, of zie ik dat als leek weer helemaal verkeerd?  :weetikniet:

NEE, HET IS EEN "RECOILLESS" (TERUGSTOOTLOOS) WAPEN ZOALS VERMELD OP DE "FINEMOLDS" AFBEELDING.... :hoedjeaf:

Hier een voorbeeld van een kleiner wapen maar met hetzelfde principe..... :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

[yt=640,505]5WrQ_I4Ewcs [/yt]

bananacreek

Citaat van: gosternokke op zaterdag  7 juni 2014, 20:08:46
Citaat van: bananacreek op zaterdag  7 juni 2014, 13:57:00
Eigenaar....Brother Eddy....een slimme vogel... :jajaja:






  Volgens mij gooi jij 2 verschilldende borther eddy, door elkaar  banaacreek
  http://readmeiglesianicristo.blogspot.nl/2010/11/boigraphy-of-bro-eduardo-manalo.html


  Geeft niks want ze zijn toch famiie van elkaar ,  en tis voor buitenstaanders al moeilijk genoeg te snappen wie  wie nou is     :lachen:

Ja, juist u heeft van de gelijken............ik had dat niet in de gaten.......... :hoedjeaf:  :hoedjeaf: