Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Op een junkyard te koop in Dumaguete en komt van Cebu en kost P45/kg en dit stuk kost P1980 @ 44kg........zeer handig in de garage en kan het ook inbouwen als aambeeld in den truck..............beetje duur... :jajaja: :jajaja:



De eigenaar van die zaak koopt het op de terugweg in Cebu op @ ongeveer 30 pesos per kg en verkoopt het voor 45 pesos per kg en hij weet heel goed dat mensen dat gaan kopen en het als aambeeld gaan gebruiken......... :thumb: :thumb: :happy: :happy:



Ik heb al een aambeeld maar de DIN balk heeft toch een groter oppervlak...... :happy: :happy:



Dat moet dan maar van forum-budget af?............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Of de laatste reis naar Marokko?............... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:




bananacreek


bananacreek

@Pierrevanderwies..........dit zou ook jou van pas komen neem ik aan......... :thumb: :thumb:


peldoman

Je kan het ook als verzwaring gebruiken , om iets in het water te dumpen bijvoorbeeld!

bananacreek

Citaat van: pierrevanwies & segers op donderdag  5 juni 2014, 15:34:34
 
ja creek,leuk spul zo een betrel als homemade aanbeeld, ikzelf gebruik nog altijd de onderstukken van de cocconut tree , ook als plooibank met wat keepers erin .....   :lachen:   .



eeuch,creek  waarom loop je hier begot met dat aanbeeld rond in de middle of nowhere    :ikkeniebegrijp:   :lachen: 

    .

Dat is geen aambeeld Joop maar een TRAPNAAIMACHINE................... :jajaja: :jajaja: :denk: :denk: :denk:


Lorre

Citaat van: bananacreek op donderdag  5 juni 2014, 13:37:38
Op een junkyard te koop in Dumaguete en komt van Cebu en kost P45/kg en dit stuk kost P1980 @ 44kg


Mijn dametje weegt evenveel als dat I-profiel, alleen heb ik haar niet voor 1980 P. :lachen: :lachen: