Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ok Rutte.......trek je parachute aan en...kom.....even thee drinken?........... :lachen: :lachen: :jajaja:






bananacreek

Twee Toyota "Cobra" surplus trucks (nog zes wielen en na ombouw worden dat vaak tien -wheelers).... :denk: :jajaja: :jajaja:



bananacreek

Aankomst bij SM maar moet nog anderhalf uur wachten tot 10.00 uur......... :negatief: :negatief:



Dat zou wel kunnen want ik ben gisteren even in Gaisano Metro Supermarket geweest en dat was vroeger in 1979 uitstekend maar nu rotzooi en Lee Plaza in Dumaguete is veel en veel beter en bij Gaisano metro Supermarket geen imported goods en P57 voor de  :eu:....... :lachen: :lachen:


bananacreek

Ik heb dorst en er is geen softdrink in McDonalds te verkrijgen vandaag...dus hier maar even kijken......... :thumb: :happy: :happy: :denk: :denk:





bananacreek


bananacreek

Traffic aide in cebu city ...en die zijn voor niemand bang ......Ok borst vooruit Junior...perfect......perfect... :thumb: :thumb:



Traffic Aide Dumaguete............halve gare corrupte schmiecht..... :lachen: :jajaja: :jajaja:


bananacreek

#15086
Dumaguete city counsellor Toni Remollo heeft nu een voorstel ingediend bij de city-council om het parkeren van motoren en wagens op de voetpaden VERBODEN EN STRAFBAAR te maken.............. :happy: :happy: :thumb: :thumb:





Vraag is of ze dat waar kunnen maken............ :lachen: :jajaja: :jajaja:

In Cebu city moet je dat niet meer flikken hoorde ik maar heb gisteren niet opgelet of dat werkelijk zo is....... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Cebu city



Hieronder de beste (niet om te kopen) in Dumaguete city.... :jajaja: :lachen:

Haar motto:  "Ă„lways serve with a Smile"................. :lachen: :thumb: :jajaja:


Ik heb haar een keer met een blanke ruzie zien maken op de hoek bij Robinsons maar ze gaf geen krimp...... :lachen: :thumb:


bananacreek

Voor de liefhebbers "Do It Yourself" building a mountainbike.......... :thumb: :thumb: :happy: :happy:


bananacreek

Metro Gaisano Supermarket



Handig voor de Pancit zolang het nog vers is......... :thumb: