Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Mijn tandarts in Beverwijk vroeger had de naam Hamman en dat was een rotzak die het heerlijk vond om je pijn te zien lijden............. :negatief: :negatief:








bananacreek


bananacreek

#15063
Voor de liefhebbers...de Swingers.....Filipinas love to swing ...dus pak haar bij de handen en geef een show....... :happy: :happy: :thumb: :thumb:

[yt=640,505]ToSs0g9vxo4 [/yt]


Beverpop en op de achtergrond zit als drummer Nono Piepelenbosch.......fijne jongen in de jaren '60......ware artiest op de guitar en later een vechtsport artiest (indo vechtsport "pentjak"...of zoiets)..deze foto is toch wel van de begin jaren '60

Zanger is Buddy Ottenhof mijn vroegere classmate op de LTS

Kijk eens naar die oude Lampenversterker............ :lachen: :lachen: :thumb:

De foto is van Coen Niesten en die woonde op de Arentzweg achter de Rijvordtlaan waar de Klootzak was geboren..... :itsaboy: :itsaboy:...no its een Klootzakje... :crazy: :crazy: :lachen: :lachen:



Toch mooi dat internet om al die herinneringen op te halen en vroeger had ik vele foto's met die bandjes maar allemaal kwijtgeraakt......... :negatief: :negatief:

:ontopic: :ontopic:........ok..... :rennen: :rennen: :crazy: :crazy: :benweg: :benweg:

bananacreek

#15064
"Ole.. Ole....Hastsekidee" zou Bor de Wolf in een kwade bui zoals ik zeggen........ (Bor heeft Marrokaanse grootouders hoorde ik gisteren.. :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:...)..... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:



Ben naar Cebu city geweest en onder andere een USB 3.0 Hub en ook een USB 3.0 Cardreader gekocht en een hoop problemen want dat ding gaat on/of als een machine gun............. :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

Heb er met de volle hand op geslagen...maar haalde niets uit...........

Maar op de andere computers gaat het prima

USB 3.0 insteek kaart eruit gehaald en gespoten met Contact spray en nu loopt het wat beter......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:





In deze computer zit een WakWak...(Aswang)............. :negatief: :negatief: (boze geest)



Morgen maar de foto's van Cebu want ik ben het nu spuugzat.......... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek


bananacreek

Ik dacht eerst dat het "kaantjes" waren maar het zijn uien...ben vergeten waar ze kaantjes van maakten....van vet?.....zaterdags altijd op brood vroeger als kleine KlootZak............ :lachen: :happy: :happy: :thumb:


bananacreek

Gras laten maaien @ P600 voor ongeveer 650 vierkante meters



Gaat al bruin worden vanwege weinig tot geen regen...........maar als het regent dan schiet het snel omhoog...is het gras in nederland en Belgie ook zo sterk om een droogte gemakkelijk te kunnen overleven?..... :weetikniet: :weetikniet:



Die twee jongens maaien het goed kort en doen hun werk uitstekend.....de beste tot nu toe.... :thumb: :thumb: :thumb:

bananacreek


bananacreek

#15069
Ok, de Cebu city trip op maandagnacht.............

VOLLE BAK want volgende week begint de school dacht ik en een hoop studenten die in Cebu city studeren gaan terug naar Cebu city om zich voor te bereiden.



Het stonk daar naar een cocktail van Zweet, Pis (urine) en Dieselolie............. :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:

En het was gedurende trip BLOEDHEET en heb voor het eerst in mijn blote borsten gelegen........... :denk: :denk: :jajaja: :lachen:

Ik betaalde P330 want ik had geen senior citizen card................

Wat zegt u daar meneer?

Ik had de "TUDELA SUITE" moeten nemen? Maar dat is een suite alleen op de grotere schepen van Cokaliong zoals de Mv Iloilo, maar ditr was de Mv. Dinagat naar Cebu city en op de terugreis was het de Mv. Iloilo



Ja..ik ben belazerd......... zou Wim Kan zeggen......... :lachen: :lachen: