Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


Amice

Citaat van: jens op zaterdag 24 mei 2014, 14:04:32
Citaat van: bananacreek op zaterdag 24 mei 2014, 13:57:16
Vandaag verse lucht in Bais city afgeleverd......... :jajaja: :jajaja:

Drie video clips nu aan het uploaden........... :jajaja:

Tussen Amlan en Tanjay


Snack in Tanjay city



je hebt wel bekijks met de jeep .

Ik hoorde hier in Manila ( je wordt beroemd Creek)van een Canadees een tijd geleden die wel eens in Why Not kwam, dat ze daar denken dat Creek zijn eigen leger heeft.
Die vertelde me ook nog dat Creek al eens een vervelende (grote boom van een kerel als ik hem moet geloven) buitenlander met 1 klap onderuit heeft gehaald.
Klopt dat verhaal Creek?  :weetikniet:


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: Amice op zaterdag 24 mei 2014, 17:50:07
Citaat van: jens op zaterdag 24 mei 2014, 14:04:32
Citaat van: bananacreek op zaterdag 24 mei 2014, 13:57:16
Vandaag verse lucht in Bais city afgeleverd......... :jajaja: :jajaja:

Drie video clips nu aan het uploaden........... :jajaja:

Tussen Amlan en Tanjay


Snack in Tanjay city



je hebt wel bekijks met de jeep .

Ik hoorde hier in Manila ( je wordt beroemd Creek)van een Canadees een tijd geleden die wel eens in Why Not kwam, dat ze daar denken dat Creek zijn eigen leger heeft.
Die vertelde me ook nog dat Creek al eens een vervelende (grote boom van een kerel als ik hem moet geloven) buitenlander met 1 klap onderuit heeft gehaald.
Klopt dat verhaal Creek?  :weetikniet:


Neen, ik heb geen eigen leger, mijn leger is op de planeet UR-ANUS waar ik oorspronkelijk vandaan kom............... :jajaja: :jajaja: :atyourservice:



Die buitenlander onderuit halen...zou kunnen maar dan weer een jaar of 8 geleden of zoiets...........maar normaal doe ik geen vlieg kwaad........... :denk: :denk: :neeneenee: :neeneenee:

Hier was het andersom...maar soms win je...soms verlies je....."SURVIVAL IN DE  :smiley-philippines: .....BLIJFT EEN SPORT"



Maar in zulk een geval dan dan kan je natuurlijk exotische verpleegsters inhuren om de schade te verzachten................ :thumb: :happy: :happy:



Hier de verpleegsters met een psyiatrische opleiding........... :jajaja: :jajaja: :jajaja:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

De rijen voor de NFA rice worden steeds langer....en soms is het vechten als er iemand probeert voor te kruipen..... :jajaja:




bananacreek