Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

TheDolphin

Citaat van: bananacreek op maandag 12 mei 2014, 09:19:58
Vaarwel euro................ :ripba8: :ripba8: :weetikniet: :weetikniet:?

In Robinsons Perdices 60 centavos meer....

Lee Plaza




Optimum Traders gaf mij 42 centavos meer dan in Robinsons maar dat scheelt ook van dag tot dag want de keer daarvoor gaven ze beide 60 Pesos rond voor één Euro.

bananacreek

Handig apparaat voor de koelkast, maar weet niet waar het hier te krijgen en hopelijk in Handyman Robinson

Vroeger had ik een Tronix NONFROST en heeft jaren gewerkt maar nu kapot........... :negatief: :negatief:

[yt=640,505]hVXY9l4m-ds [/yt]

Prijs ...in de buurt van de P1780




bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Geprinte BATIK (local dacht ik) @P30/m...maar alleen 36"wide en dus weet ik niet hoeveel meter voor een longsleeve shirt, morgen maar navragen...

Vroeger bracht een vriend van mij ECHTE BATIK uit Bandung Indonesia voor me mee en dat was met de hand "getekend"....... :jajaja: :jajaja:



Ik ga voor de rode kleur aan de linker kant............. :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


Pinocchio

Citaat van: bananacreek op dinsdag 13 mei 2014, 14:37:49
Handig apparaat voor de koelkast, maar weet niet waar het hier te krijgen en hopelijk in Handyman Robinson
Prijs ...in de buurt van de P1780

Dat is veel geld, met een mechanische timer (even googelen)bereik je hetzelfde resultaat en kost in Belgie minder dan 3 Euro.
Moet volgens mij in de Filippijnen ook te vinden zijn.
Wel rekening houden met (lange) brownouts dan stopt het hele ding.
Voor korte brownout loopt de timer verder dankzij ingebouwde condensator.

bananacreek

Het gaat hier niet on een gewone timer want als een gewone timer afloopt dan stopt de hele zaak en deze timer zoals ook in de oude Tronix schakelt de koelkast alleen aan op de tijden zoals ingesteld kunnen worden en na een "save periode" draait de zaak weer normaal zoals ingesteld.

Een normale timer is "aan-uit" (voor zover ik weet) en dit apparaat komt ook met een "delay-on" feature