Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Gibson

Doe je heel goed Banacreek, 500.000 bezoekers aan je topic  :happy: Vooral doorgaan, op naar de 1.000.000.
Expect nothing in the PH. All else is a "plus"


bananacreek



Maar niet een afscheid zonder muziek zonder muziek:

[yt=640,505]4Ml5PUzEMVo[/yt]

[yt=640,505]RdqvFaN-9Ak [/yt]

[yt=640,505]-ai6DCuH-OM [/yt]

bananacreek

Dank u en hier een bonus:

1960's
[yt=640,505]l2eykeXjHFM [/yt]

2002
[yt=640,505]CwwjWBkxODM [/yt]

bananacreek

Even vergeten............veel dank aan het Admin team om mij in de gelegenheid te brengen om dit topic te mogen doen...tegen de wensen van de psychiaters in......... :denk: :denk:......... :thankyoufw5: :atyourservice: :atyourservice:


klootzakken (voorheen Jens)

WAT NU ? . je stopt er toch niet mee? . wat denk jij wel ? dat ik zo veel geld heb om iedere 14 dagen naar jou toe te komen om die mooie verhalen aan te horen .

:neeneenee:  dat gaat prima hier op het forum hoor , niets mis mee en vooral doorgaan .

MAAR VOOR ALS JE ER TOCH MEE STOPT [wat ik niet hoop] VRIENDELIJK BEDANK VOOR DIE MOOIE VERHALEN EN PRACHTIGE FOTO,S.
ik zal je missen hiero.

jens......
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

peldoman

Bananacreek  :congratualtionsis0: 500.000  bezoekers een half miljoen .
Potverdikkeme kreeg je maar â,¬1,00 voor elk bezoek.
Maar ja dat gouden klokje wat je nu van de Adm. gaat krijgen zal je ook wel blij mee zijn neem ik aan?
Gewoon doorgaan creek! gewoon doorgaan.

Rich

Citaat van: bananacreek op vrijdag  9 mei 2014, 12:22:36
Wens iedereen een vrolijk kerstfeest toe maar allereerst een 1000-malig dank u wel aan alle leden en gasten want het zijn alleen hun die het mogelijk hebben gemaakt om tot de 500 duizend te kunnen komen.........maar het vieren doe ik wel even alleen.......... :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:  :thankyoufw5: :thankyoufw5: :thankyoufw5:





Dus je gaat je bezoekers niet trakteren? Je blijft toch wel een echte Hollander hé?   :lachen:  :floet:  (joke only)  :benweg:
Rich de Nederbelg.

bananacreek

Ok, ik kreeg een boze email van mijn grote broer met de vraag wat ik nou allemaal aan het doen ben..... :weetikniet: :weetikniet:

Hij zegt dat ik me niet moet aanstellen als een klein kind en gewoon moet doorstampen en dat een korte werkonderbreking geen probleem zou zijn.

Vervolgens stoomde hij voort dat vanwege mijn kinderachtige gedrag onze vader zich in het graf porbeert om te draaien terwijl er in dat graf maar heeeel weinig ruimte zou zijn........ :jajaja: :jajaja:

Contact opgenomen met de psychiater en die lachte zich kapot...en hij zij: "Kijk eens aan mr. Klootzak...je zou blij moeten zijn dat het Admin Team van dat forum jou heeft geaccepteerd als officiele forumklootzak omdat andere forums zulks NIET hebben"......."Het probleem zit niet op het forum maar in jouw hoofd en ik heb daar geen medicijnen voor"

Hij vervolgde: "Neem een korte dienstonderbreking en ga daarna gewoon verder met wat je aan het doen was, want dat is de enige weg om jezelf een eventuele staanplaats in de Hemel te krijgen....maar je dacht dat je er al was?....Nee hoor, je zal nog zeer hard moeten werken alvorens je voor de Hemel kunt solliciteren...en wacht niet to het laatste moment zoals de meeste :smiley-philippines: doen want dan kan het niet meer...smeed het ijzer als het heet is".........en roei met de riemen die je hebt. :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy:

Met inachtneming van de hierboven gestelde feiten en omstandigheden verzoekt de belanghebbende Klootzak het Admin Team van dit forum beleefd om hem alsnog in de gelegenheid te stellen zijn positie als "forumklootzak" weder te mogen opmemen, dienteverstande dat hij niet meer zal vragen om de uitbetaling van de dertiende maand over het jaar 2013. ...die al vijf maanden te laat is.. :denk: :denk:
............ :rennen: :rennen: :benweg: :benweg: :benweg:






bananacreek