Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Nu zit ik weer in de problemen want ik had beloofd om er met 500T mee te stoppen........... :jajaja: :jajaja: , maar heb nog een aantal foto's dus maar even afmaken?...


bananacreek

Ok, ik hoop dat het me vergeven wordt....afmaken....





Kijk men zou kunnen zeggen:..."Wacht eventjes Klootman....die bergen zagen we al eerder..."

Ja, correct maar dat was een andere datum ................ :jajaja: :jajaja:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

.

Eindpunt.................was een zware rit...met zeer veel losse steentjes enz............ :jajaja:


bananacreek

Pinda's groeien nog wel hier en voor de rest kurkdroog...maar soms ontwikkelen zich lokale storingen in de bergen met wat regen


bananacreek

Hotel............. en morgen naar huis?..... :weetikniet: :weetikniet:

Nahh...ik wil voor het donker nog thuis zijn want dat is een ellende hier als je des avonds op de highway moet rijden met al die grote lichten van de tegenliggers.... :negatief: :negatief:...zelfmoord... :jajaja: :jajaja:...... :ripba8: :ripba8:


bananacreek


bananacreek

Een jonge Habal-Habal driver en een snelle maar goede driver en die gasten zijn tussen de 20 en 30 jaar oud.....en ik ben bijna 68 en dan vind ik dat ik het toch uitstekend doe en proberen door te gaan to 89 jaar?.............. :thumb: :thumb: :happy: :weetikniet: :weetikniet: :ripba8: :ripba8: :ripba8:

.


bananacreek

Wens iedereen een vrolijk kerstfeest toe maar allereerst een 1000-malig dank u wel aan alle leden en gasten want het zijn alleen hun die het mogelijk hebben gemaakt om tot de 500 duizend te kunnen komen.........maar het vieren doe ik wel even alleen.......... :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:  :thankyoufw5: :thankyoufw5: :thankyoufw5: