Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ja, maar Meester, daar gaat het juist om, om vanwaar die formulieren te kunnen downloaden en als je die eenmaal hebt de zaak per fax te regelen is geen probleem meer.

Heb je die niet meer dan WAAR kunnen we deze formulieren vinden en downloaden....vroeger was datr geen probleem maar nu kan ik het NIET meer vinden op de AXA site................. :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Ik had ze een keer maar door van windows te moeten veranderen was ik vergeten om deze formulieren ergens veilig op te slaan.............

bananacreek

Citaat van: segers op woensdag  7 mei 2014, 07:31:45
weet ik ook niet wat ie moet met dat formulier    :ikkeniebegrijp:  .

in ieder geval ben ik dit formulier ook nog nooit tegengekomen op hun webside....

maar dit exemplaar heb ik een jaar of 16 geleden meegebracht vanuit   :belgiesmiley:  en wordt nog altijd herbruikt en gefaxt naar een axa kantoor in   :belgiesmiley:  .

Ok, nu ik van de begrijpenden zijn........dus is NIET down te loaden....case closed..call the next case... :jajaja: :jajaja: :benweg: :benweg:


bananacreek

#14802
Vanmorgen een aantal military helicopters over mijn bunker (behoorlijk laag) en ik dacht ok dat gaat je einde worden...ze gaan je opblazen......gelijk mijn uniform aangetrokken.........maar had zoveel haast dat ik mijn panty vergat aan te trekken..........en op RED alert and ready to die for this forum............ :atyourservice: :atyourservice:..........maar ze maakten tweemaal een circel en gingen er vandoor toen ze mijn gezicht zagen..of ze roken dat ik geen panty aan had?....de lafaards...... :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy:.. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :daag: :daag: :daag:









Toen ik naar de stad liep (al om 08.00 uur bloedheet) zag ik politie op bijna elke hoek en vlak bij de stad drie wagens vol met gabbers (zelfde wagen als de mijne)...en een  :smiley-philippines: kennis zei dat er een hoge generaal op bezoek zou komen.............. :jajaja: :jajaja:



Niemand keek vrolijk naar mij............. :lachen: :lachen: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

bananacreek

Dit gaan ze op de Rizal Boulevard bouwen en dat komt dan naast de hoek van Honeycomb waarschijnlijk want alles was daar opgekocht door een concern uit Manila hoorde ik om hotels enz te bouwen......... :jajaja: :jajaja:

Mooi uitzicht als je op de bovenste verdieping woont en reken maar dat het duur gaat worden.... :jajaja: :jajaja:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Problemen met de cable tv (Fil Products) en een low signal van 19Db.......en ze kwamen en deden een goede stapsgewijze trouble shooting checkout en vonden later dat het probleem op de connection op de weg zat en nu weer uitstekend beeld voor alle extensions en de langste expension is toch wel zo'n 35 meters.........

Cable wordt op het apparaat geschroefd om de signal sterkte te lezen en dat was veel te laag @ 19Db.......... :negatief: :negatief:






Fil Products vind ik beter als Sky Cable............ :jajaja:

Internet van Sky Cable (ik heb Globe dsl) heeft een zeer lage "download cap"

Nu gaat er een senate hearing komen omdat is gebleken dat de  :smiley-philippines: een zeer trage (average of 3.6 Mb/s) internet speed heeft vergeleken met bijvoorbeel Thailand, Myamar, Vietnam en andere landen en de prijs is één van de duurste op deze planeet....ben benieuwd wat daar uit gaat komen.

Maar Globe heeft als verdediging aangebracht dat de infra-structure duur is vanwege het feit dat er zoveel eilanden met elkaar moeten worden verbonden door o.a, submarine-cables.

bananacreek



Veronderstel...ze zijn aan het meten en Linke Jopie bijt de man in zijn ballen.............. :lachen: :lachen: :lachen:



Die vond ik in het net naast de bunker in 2013...........







Je bent een lafaard Klootzak...de slang zijn bek is getaped.....proberen de Macho op dit forum uit te hangen?........haal die tape eraf en probeer het nog eens?..de slang denkt waarschijnlijk dat die grote neus van jou een hamburger is...........  :ripba8: :ripba8: :ripba8:.........:crazy: :crazy:


Budgie

@ Bananacreek Hoe handig ben je met de computer ?
Ik kan het formulier wel printen van af de website in Foto`s uit het dagelijks leven zoals Segers hem heeft ingescand
Met rechtermuis aanklikken Dan geeft mijn computer oa afdrukken, opdracht geven Dan even pagina selecteren (was 14 ) en afdrukken.
Getting older beats the alternative -dying young

bananacreek

@Budgie.....Dank u voor het advies...ik heb de afbeelding opgeslagen en bewerkt om de grijze plekken weg te halen en zou het kunnen afdrukken als nodig.

Nogmaals dank voor uw hulp............. :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf: