Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag  4 mei 2014, 11:30:20
Daar heb ik toch helemaal niets over gehoord betreffende die "ämbushes"van buitenlanders zonder dempers.

Zelfs de politie rijd soms zonder dempers en de  :smiley-philippines: burgers 6 uit de 10 doen dat.... :denk: :denk:





De betrokken radio comentator kan niemand anders dan "JONES MANABA"zijn.............. :lachen: :jajaja:

Voor niemand bang  ....tot hij een keer doodgeschoten gaat worden......... :ripba8: :ripba8:


bananacreek

Wij gaan vroeg sluiten en hier iets van de Draadloze Omroep Noord Kennemerland............. :hoedjeaf: :hoedjeaf:

[yt=640,505]ZAuYmhaiXvE [/yt]

Pinocchio

Citaat van: bananacreek op zondag  4 mei 2014, 11:15:27
Ik heb het formulier "AANVRAAG VOOR BETALING NAAR HET BUITENLAND" NODIG VAN DE  :belgiesmiley: AXA BANK, MAAR IK KAN HET NIET VINDEN OP DE AXA SITE...IEMAND MISSCHIEN EEN DIRECTE LINK?





BIJVOORBAAT DANK namens de feestcommissie......... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Bananacreek, misschien even bellen of mailen naar AXA bank Philippines?

Keep in Touch
GT Tower International
6813 Ayala Avenue corner H.V. dela Costa Street
Makati City, Philippines 1227
Tel. Nos. (+632) 5815 292 / (+632) 3231 292
Customer.Service@axa.com.ph

bananacreek

Citaat van: Pinocchio op zondag  4 mei 2014, 13:16:15
Citaat van: bananacreek op zondag  4 mei 2014, 11:15:27
Ik heb het formulier "AANVRAAG VOOR BETALING NAAR HET BUITENLAND" NODIG VAN DE  :belgiesmiley: AXA BANK, MAAR IK KAN HET NIET VINDEN OP DE AXA SITE...IEMAND MISSCHIEN EEN DIRECTE LINK?





BIJVOORBAAT DANK namens de feestcommissie......... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Bananacreek, misschien even bellen of mailen naar AXA bank Philippines?

Keep in Touch
GT Tower International
6813 Ayala Avenue corner H.V. dela Costa Street
Makati City, Philippines 1227
Tel. Nos. (+632) 5815 292 / (+632) 3231 292
Customer.Service@axa.com.ph

Nee, deze formulieren zij alleen in Belgie  beschikbaar voor de Belgische klanten, maar dank u . :hoedjeaf:

Pinocchio

Dit is de pagina van de website van AXA over internationale betalingen.
Indien je hier niets terugvindt wat voor u belangrijk is vrees ik dat je rechtstreeks het kantoor moet contacteren waar de rekening zich bevindt van de overschrijver.
De laatste jaren gebeurt vrijwel alles electronisch in de bankwereld en daarvoor heb je een bankkaart nodig in combinatie met een digipass.


https://www.axa.be/ab/NL/dossiers/Pages/Internationale-betalingen.aspx

bananacreek

Ja, dank u maar daar had ik al op gezocht en kon het betrokken formulier niet vinden............. :hoedjeaf:

bananacreek

Om 07.30 is het al bloedheet om 5 km in de zon te lopen....laat staan om 1300 uur.... :jajaja:

Dus voor de mensen in Mayabon (nog zonder irrigation)  weer geen rice harvest...en geen geld.....

.



Hoi....gutom ako..... :negatief: :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek

Na vier jaar nog niet "voorgeleid" "arraigned" op de rechtbank................ :negatief: :negatief:









Geef hem 30 minuten met mij in een afgesloten ruimte............. :jajaja: :thumb: :happy: :happy:..... :ripba8: :ripba8:


bananacreek