Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Zeer lange rijen voor 3kg NFA rice te kopen...@P27....er moet toch iets fout zijn met het systeem dat er maar zo weinig goedkopere rijst voohanden is en dat is dan meestal Vietnam rijst............... :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :weetikniet: :weetikniet:

Andere rijst gaat voor P39-P48/kg




bananacreek

Ik heb het formulier "AANVRAAG VOOR BETALING NAAR HET BUITENLAND" NODIG VAN DE  :belgiesmiley: AXA BANK, MAAR IK KAN HET NIET VINDEN OP DE AXA SITE...IEMAND MISSCHIEN EEN DIRECTE LINK?





BIJVOORBAAT DANK namens de feestcommissie......... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek


Lenn

Citaat van: bananacreek op zondag  4 mei 2014, 11:08:06
Zeer lange rijen voor 3kg NFA rice te kopen...@P27....er moet toch iets fout zijn met het systeem dat er maar zo weinig goedkopere rijst voohanden is en dat is dan meestal Vietnam rijst............... :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :weetikniet: :weetikniet:

Andere rijst gaat voor P39-P48/kg




Ze kunnen dus wel 3 uur in de rij staan voor goedkope rijst, wala trabaho?

bananacreek

Een wagen met "boulders"voor 800 peso....erg goedkoop en dat wordt waarschijnlijk midden in de nacht illegaal uit de rivier gehaald....... :lachen: :lachen: :lachen:





Oberstormbahnfurer Kaufmann.........."Sofort machen.....schnell.....schnell"................... :lachen: :lachen: (ben niet goed in de Duitse taal)
(vroeger op de UTS hadden we Duits en Frans en ik werd er ziek van)..."Le pipe de Papa"?



"Zweinehunden die Filipinos....arbeid Adelt".... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

Citaat van: Lenn op zondag  4 mei 2014, 11:18:32
Citaat van: bananacreek op zondag  4 mei 2014, 11:08:06
Zeer lange rijen voor 3kg NFA rice te kopen...@P27....er moet toch iets fout zijn met het systeem dat er maar zo weinig goedkopere rijst voohanden is en dat is dan meestal Vietnam rijst............... :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :weetikniet: :weetikniet:

Andere rijst gaat voor P39-P48/kg




Ze kunnen dus wel 3 uur in de rij staan voor goedkope rijst, wala trabaho?

STANDBYE............ :jajaja: :jajaja:


bananacreek


bananacreek

Daar heb ik toch helemaal niets over gehoord betreffende die "ämbushes"van buitenlanders zonder dempers.

Zelfs de politie rijd soms zonder dempers en de  :smiley-philippines: burgers 6 uit de 10 doen dat.... :denk: :denk:




bananacreek