Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

De "Giant Chimpanzee" stierf al een jaar of 12 geleden en staat nu opgezet............. :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag 27 april 2014, 16:16:24
De "Giant Chimpanzee" stierf al een jaar of 12 geleden en staat nu opgezet............. :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: :jajaja:



De meeste dieren zijn al gestorven hier en de hele zaak is aan het uitsterven............... :jajaja: :jajaja:

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Kreeg gisteravond de volgende tex"t van ene Richard Holden:

"Hi Willy, are you allright at this moment?

Ik antwoordde: "Yes, but why the question?"

Reply:"Someone (I don't know who) send me this text that you are dead by now":............... :ripba8: :ripba8: :ikkeniebegrijp: :weetikniet: :weetikniet:

"Richard, do you know Willi with the military truck and bike?""........."He died today"

Ik antwoordde hem dat ik het te druk had om vandaag te sterven............... :jajaja: :jajaja:

Ik sterf niet eerder voordat ik de 500 duizend heb bereikt....en dat is gemeen om mij nu om zeep te helpen op 496519.............. :negatief: :negatief:

Kunnen ze niet een paar dagen wachten?............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Ik antwoordde hem dat ik op dit moment geen openlijke vijanden had en ik zou niet weten wie me op dit moment zo graag uit de pijp wilde helpen...tenzij mijn ex vrouw maar die zit in Nederland.........

Je moet hier maar riemen met de roeien die je hebt................en mijn  :smiley-philippines:  ex zei altijd: "What you don't know can't hurt you".......... :weetikniet:.. :weetikniet: :floet:

Zo blijf je aan de gang hier...a;tijd weer een nieuw avontuur........... :lachen: :jajaja: :denk: :denk:



Alvast voorbereidingen getroffen voor de grote dag..........moet je nooit op het laatste moment doen want dan heb je kans:







bananacreek

#14719
The bitch got one by the balls............150 peso ticket.......... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:



Hey, droplul, can't you read what is says on the signboard?".....give me yout f....  licence and registration,.....NOW, and shut up.... :jajaja: :applaus: :applaus:



[yt=640,505]vMKBcekFTuo [/yt]