Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Budgie

Citaat van: bananacreek op zaterdag 19 april 2014, 15:16:47
Citaat van: Lorre op zaterdag 19 april 2014, 15:05:37
Heeft ze nu een knuppel bij (rechterbeen thv haar knie)?  Om de opdringerige mannen van haar af te slaan???

Juist dat was mijn honkbal knuppel.....want ze komen op haar af als raven......en ik wil dat NIET hebben...ze is van MIJ en NIEMAND anders..... :jajaja: :jajaja: :atyourservice: :atyourservice:



Ben blij voor je dat je de ware gevonden heb :applaus: :jajaja:
Maar Filipina`s zijn nogal jaloers dus wat doe je nu met je huishoudsters Zijn die nu in de aanbieding?? :lachen:
Getting older beats the alternative -dying young

peldoman

Bananacreek,  ook namens mij proficiat, ik wens je er veel plezier mee. :congratualtionsis0:
Ik ga er van uit dat psychisch wel alles in orde is met haar, dus het zal allemaal wel
goed komen dan.
Nu maar weer over tot de order van de dag  :shots: :shots:

Amice

Citaat van: peldoman op zaterdag 19 april 2014, 22:10:27
Bananacreek,  ook namens mij proficiat, ik wens je er veel plezier mee. :congratualtionsis0:
Ik ga er van uit dat psychisch wel alles in orde is met haar, dus het zal allemaal wel
goed komen dan.
Nu maar weer over tot de order van de dag  :shots: :shots:

Als ze psychisch in orde is dan heeft Bananacreek er niet veel aan, ze moet juist zo gek zijn als hij, dan krijgen ze, als ze samen op een bankje zitten, enkel ruzie over wie er in het midden mag zitten.  :lachen:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op zaterdag 19 april 2014, 15:03:54
Citaat van: Lorre op zaterdag 19 april 2014, 14:35:56
Citaat van: bananacreek op zaterdag 19 april 2014, 14:12:30
Mijn ware liefde..................... :dance: :dance: :friends: :friends:  :liefde: :liefde: :liefde:


Nou Creek, heb je een lekkere kip bij de vleugels  :applaus: :lachen: :jajaja: :happy: :biggrinn: :copulatie:.

Correct en ze is nog maagd..... :applaus: :applaus: :applaus: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


of zij maagd is ? ga ik niet meer van uit haha, maar kijk eens goed naar deze vrouw , wees verzekert dat er leden onder ons zijn die met veel minder moeten doen . zo slecht ziet dit mens er nog niet uit.
en misschien kan ze wel een tennisbal door een tuinslang zuigen , wie weet .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

Ze trapte voor ik die foto nam een voorbijgaande vrouw in de buik met een karate trap.......... :lachen: :lachen:

Nee hoor ik zit zoals gewoonlijk de hele zaak weer te balazeren.......... :hoedjeaf: :hoedjeaf: :atyourservice: :atyourservice:

bananacreek

Ben erg benieuwd wat hier gaat uitkomen............. :jajaja: :jajaja: :weetikniet: :weetikniet:



JPE..... :weetikniet: :weetikniet:





bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Voor de truckdrivers op dit forum.... :xmas:

Oshkosh 23 meter lang