Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ik begrijp nog steeds niet waarom er GEEN LEPEL bij hoort.............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:





bananacreek


bananacreek

Nooit van gehoord........



@P99........... :thumb: :thumb: :happy:



Gillette scheerschuim is peperduur, maar het P99 spul werkt net zo goed... :thumb:

bananacreek


bananacreek

Voor de huishoudsters die bang zijn van een stofzuiger....ik heb er toch wel een paar gehad die weigerden om de stofzuiger te gebruiken.......... :lachen: :jajaja: :jajaja:




bananacreek

Toy of the month........ :happy: :happy:

Voor softball?................ :neeneenee: :neeneenee:

Dit zijn billenklappers voor huishoudsters die het vuil onder het tapijt vegen.............. :lachen: :lachen: :thumb: :thumb:


bananacreek

Open lucht zwembad Dumaguete (100m dacht ik?)



Did doet me denken aan de jonge jaren van de Klootzak toen we zwemles hadden in het zwembad van Ijmuiden Oost schuin tegenover station Ijmuiden Oost.....heb daar drie diploma's behaald en we gingen er vaak op de fiets heen via de Velserpont










bananacreek

#14377
Hier nog de Velser spoorbrug tot de jaren '60 toen de Velsertunnel gebouwd werd








Ijmuiden was mijn vertier in de jonge jaren en vooral de Pier (Noorderpier Wijk aan Zee) en de sluizen met sluiseiland en een hoop meer zoals vissen voor spiering bij het watergemaal (links van het gebouw met de witte muur) naast de buitenhaven van de Hoogovens (nu een andere naam) (TATA)



















Forteiland...maar ik ben daar nog nooit geweest


Wel in de onderzeebootbunker waar in de jaren '50 de steenfabriek was





Ok....sorry........... :ontopic: :ontopic:

Dit was het  :smiley-philippines: forum?

Zat even verkeerd en dacht dat dit het Ijmuiden forum was........... :lachen: :lachen: :crazy: :crazy:


bananacreek

Kijk eens even echte Nederlanders zo te zien........... :thumb: :thumb: :happy: :happy:



Waarschijnlijk gaan Marrokanen niet graag met de pont?.......... :weetikniet: :weetikniet:


Wacht een paar sekonden want de cartoon veranderd........ :thumb: :happy:

bananacreek