Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Op herhaling:



"Please Lord, don't let them get drunk again this time and set fire to our house?"



bananacreek



Weer nieuwe merken en weer ellende.......... :negatief:



Maar ik heb twee flessen en moeten dan eerst allebei leeg.........

Ging even te snel en de vent was woest en dacht dat ik een foto van hem nam........... :lachen: :lachen: :ripba8: :ripba8:


bananacreek

On June 15, 1991 zeiden de  :smiley-philippines:...:"GO HOME JOE, WE DON'T NEED YOUR MONEY EN YOUR MARINES"

http://en.wikipedia.org/wiki/U.S._Naval_Base_Subic_Bay

NOW THAT CHINA IS GETTING A BIT UNRULY: "OK JOE WE WILL GIVE YOU A LAST TRY, BUT REMEMBER....WE ARE THE BOSS OVER HERE AND IF YOUR SOLDIERS RAPE OUR GIRLS THEY SHOULD BE TRIED IN DA PHILIPPINES AND NOT IN THE USA".................CORRECT........ :thumb: :thumb:

THOSE IMPERIALISTIC AMERICANS THINK THEY ALWAYS GET AWAY WITH EVERYTHING............ :negatief: :negatief:






bananacreek


bananacreek


bananacreek

Samsung ellende

Wilde vandaag een Samsung Galaxi S4-Active kopen en die kon men verkopen voor 22 T pesos, maar bleek een display model te zijn en dan krijg je geen gratis flipcover...........

Maar ook bleek dat er alleen maar een paar talen op geinstaleerd waren en NIET het Nederlandse taalpakket zoals ik op Youtube clips zag.

Ze zouden het wel in Cebu kunnen veranderen maar dan ben je de warranty kwijt..en zo blijf je aan de gang...maar iemand vroeg waarom het Nederlandse taalpakket?...Dat gebruik je toch maar weinig hier en je hebt geen plan om naar je heimat te vertrekken...dus wat is het probleem?........... :weetikniet: :weetikniet:

Je zou dat toch kunnen downloaden en instaleren neem ik aan? ..moet ik nog even uitzoeken...zo blijf je aan de gang hier in het beloofde land.





Amice

Tja niks anders dan PROPAGANDA

Men kan geen enkele regering, religie of regime vertrouwen.

Daarnaast heb ik altijd geleerd dat vertrouwen goed is maar controle beter.

Helaas gaat dat laatste zeer slecht op aangaande regeringen en regimes want die opereren in achterkamertjes net als criminelen.
Zelfs wel of niet stemmen maakt geen donder uit om controle uit te willen oefenen, daar zijn voorbeelden te over van helaas.

Kabinet Balkenende-Poetin noem maar op en als er een te dicht bijkomt om ze van de troon te stoten dan is het  :ripba8: denk maar aan Pim Fortuyn= Martin Luther King- de Kennedy's en die geschiedenis kan zich elk moment herhalen.

Religie,democratie,communisme of wat al dies meer zij, hanteren allemaal per saldo de 3 hoofdlijnen om te heersen:
manipuleren- indoctrineren-propaganderen.  Bij de een is dat enkel duidelijker zichtbaar dan bij de andere.

Klinkt allemaal zwartgallig maar ik voorzie dan ook barre  tijden en het zou zo maar kunnen dat die al begonnen zijn ook o.a. onder de code naam MH370, de toekomst zal het uitwijzen.  :weetikniet:

Ik krijg graag ongelijk hierin, neem dat maar van me aan. :jajaja:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Zolang ze maar onder de tafel betaald worden............. :jajaja: :jajaja:

Bong Revilla...how much for you?.....30 million will do this time.... :happy: :happy:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag 15 maart 2014, 14:28:59
Samsung ellende

Wilde vandaag een Samsung Galaxi S4-Active kopen en die kon men verkopen voor 22 T pesos, maar bleek een display model te zijn en dan krijg je geen gratis flipcover...........

Maar ook bleek dat er alleen maar een paar talen op geinstaleerd waren en NIET het Nederlandse taalpakket zoals ik op Youtube clips zag.

Ze zouden het wel in Cebu kunnen veranderen maar dan ben je de warranty kwijt..en zo blijf je aan de gang...maar iemand vroeg waarom het Nederlandse taalpakket?...Dat gebruik je toch maar weinig hier en je hebt geen plan om naar je heimat te vertrekken...dus wat is het probleem?........... :weetikniet: :weetikniet:

Je zou dat toch kunnen downloaden en instaleren neem ik aan? ..moet ik nog even uitzoeken...zo blijf je aan de gang hier in het beloofde land.


Wat is nu je probleem Klootzak?
Je hebt toch geen Nederlands nodig hier?

Als je naar Nederland zou moeten op "werkbezoek" dan koop je daar toch een goedkoop dingetje?

Of je krijgt er eentje van het Admin Hoofdkantoor?.................... :denk: :weetikniet: :weetikniet: