Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Budgie

Citaat van: bananacreek op dinsdag 10 mei 2011, 14:18:46
Mijn lawyer zoekt een waakhond, maar vind dit spul te duur  :weetikniet:  :weetikniet:



Vind ze goedkoop Normaal hier  400 Euro.

Zijn trouwens schatten van honden en mits goed opgevoed niet agressief maar wel waaks Heb er zelf ook een dat een grote knuffel is en iedereen enthousiast begroet En als zij het niet doet weet ik dat ik moet uitkijken want dan klopt er iets niet Maar zolang er iemand is houd ze alles in de gaten

Maar met al dat mooie spul wat er bij jouw rondloopt zou ik er een paar aanschaffen Blijven anderen er wel vanaf want dan gaan ze er wel tussen staan Want ze beschermen jouw eigendommen en ook de dames die bij jouw horen
Getting older beats the alternative -dying young

Digos

Citaat van: bananacreek op woensdag 11 mei 2011, 15:34:54

Vind het toch wel leuk om hier te wonen dacht ik  :thumb: :thumb: :happy:





Leuk om hier te wonen......zou ik ook denken met zo'n mooie wagen.

LIVE ONCE - LIVE IT

Budgie

Citaat van: Digos op woensdag 11 mei 2011, 22:03:34
Citaat van: bananacreek op woensdag 11 mei 2011, 15:34:54

Vind het toch wel leuk om hier te wonen dacht ik  :thumb: :thumb: :happy:





Leuk om hier te wonen......zou ik ook denken met zo'n mooie wagen.



Inderdaad met zo'n wagen kan je toch wel een wat aantrekkelijker dame krijgen Deze 2 kijken wel wat zuinig
Maar ik krijg steeds meer zin om daar te wonen
Getting older beats the alternative -dying young

Digos


Citaat

Inderdaad met zo'n wagen kan je toch wel een wat aantrekkelijker dame krijgen Deze 2 kijken wel wat zuinig
Maar ik krijg steeds meer zin om daar te wonen

Dat ze wat zuinig kijken.....ach ja, creek is tenslotte  :nederlandsevlag: hé  :lachen:

Maar voor de rest.....mooie natuur voor en achter die mooie wagen  :thumb:

In  :belgiesmiley: zouden ze zeggen.....dien is "met zen gat in de boter gevallen"

LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

@Budgie: Maar met al dat mooie spul wat er bij jouw rondloopt zou ik er een paar aanschaffen Blijven anderen er wel vanaf want dan gaan ze er wel tussen staan Want ze beschermen jouw eigendommen en ook de dames die bij jouw horen


Ja, precies, gisteren waren we in de stad en de twee gingen eten kopen in de market en toen ze me teksten dat ze klaar waren met kopen en bij de motor aan het wachten waren zag ik twee jonge machos met hun spreken, en ik vroeg wat is het probleem?
Niets vertelden ze me. Dat we wegreden riepen de gasten nog iets na.

Thuisgekomen vertelde ik hun dat ik de jongens vaak in de disco had gezien en een soort "loverboys" ala "Papasan" waren en dat ze aan het zoeken waren naar onschuldige meisjes die ze dan proberen te daten en drugs te geven en later als hoertjes te laten werken.

Toen heb ik ze laten begrijpen om niemand op straat te vertrouwen en voorlal niet de "smartboys" die gladde vogels zijn en goed kunnen praten en versieren.

Ok Joep, rustig maar, goed volk op het forum, ga liggen........... :thumb: :thumb:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag 11 mei 2011, 15:13:03
Citaat van: josv op woensdag 11 mei 2011, 13:06:46
Hier zijn dat soort relatie-geschenken ook altijd welkom. Vanavond de laatste 3 speculaasjes opgegeten bij de koffie  :thankyoufw5: :thankyoufw5:

Over Sison : gewoon 'n NL-vlag op die tank van je planten !! Kreeg die tip van de week van 'n andere NL die nu z'n huis bezoekt ergens in zo'n soort gebied.  :nederlandsevlag:

Wel ik heb in de kast gezocht en kon alleen maar een Heineken vlag en een vlag van Amsterdam vinden en een Nederlandse vlag met een leeuw van het wereldkampioenschap voetballen een lange tijd geleden  :weetikniet:
Maar waarschijnlijk weten die NPA "strijders" niet eens waar Amsterdam ligt :weetikniet: :weetikniet:

Gelijk een Nederlandse vlag in Amerika besteld 3' x 5' voor $5, maar daar komt nog een hoop airmail boven op dacht ik en dat zullen ze me later laten weten :weetikniet: :weetikniet:




VERZENDKOSTEN $3, DAT IS NIET GEK

bananacreek

Citaat van: Budgie op woensdag 11 mei 2011, 22:29:42
Citaat van: Digos op woensdag 11 mei 2011, 22:03:34
Citaat van: bananacreek op woensdag 11 mei 2011, 15:34:54

Vind het toch wel leuk om hier te wonen dacht ik  :thumb: :thumb: :happy:





Leuk om hier te wonen......zou ik ook denken met zo'n mooie wagen.



Inderdaad met zo'n wagen kan je toch wel een wat aantrekkelijker dame krijgen Deze 2 kijken wel wat zuinig
Maar ik krijg steeds meer zin om daar te wonen


JA, TOEVALLIG OP DIE FOTO OMDAT IK TE SNEL WAS MAAR NORMAAL ZIJN ZE HELEMAAL NIET ZUUR EN KUNNEN ZEER GOED MET ELKAAR OPSCHIETEN EN dat is zeer belangrijk voor mij :jajaja: :lachen:



Op het bordje: "Other vices are not allowed also" :weetikniet: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



bananacreek

#1437
Een Amerikaanse vriend van mij had een huishoudster die zwanger werd van een Filipijnse uyab en nu heeft ze bevallen in het provincial hospital in Dumaguete city, maar na de bevalling bleek dat er bijna geen melk uit de borsten kwam en de dienstdoende "doctor" stuurde haar naar huis zonder nadere uitleg daaromtrent (welcome to the PI  :negatief: :negatief:)

Toen werd later voorgeschreven om een medicijn te gebruiken welke uit "kalamungay" is vervaardigd en eveneens werd aan haar geadviseerd om zoveel mogelijk "kalamungay soup" te eten hetgeen de bevordering van de borstvoeding teweeg zou kunnen brengen  :weetikniet: :weetikniet:
En INDERDAAD het werkt  :thumb: :thumb: :happy: :happy:
Want als dat meisje met haar baby terug moet naar de bergen (vader van het kind natuurlijk in geen velden of wegen te bekennen) dat hebben ze daar geen geld om dure babymelk te kopen en dan geven ze maar BEARBRAND want dat is veel goedkoper.

Normaal gesproken zit er een hoop nutrition in kalamungay :thumb: :thumb:


Toen heb ik weer een tweetal foto's genomen bij het provincial hospital en ja, nogmaals, wat een ellende daar en de lange rij patienten begint nu op een afstand van een halve meter van de ingang  :jajaja:
Dat zijn dan de patienten die gehuisvest zijn op de GANG




Onduidelijke foto, maar kijk eens wat een gezicht die gozer trekt :floet:





bananacreek

De broer van Osama Bin Laden op verkenning??????????????? :negatief:


Arbeid Adelt  :thumb: :thumb: :thumb:



bananacreek