Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Lorre op dinsdag  4 maart 2014, 22:30:27
Citaat van: bananacreek op dinsdag  4 maart 2014, 13:35:54
Security Guard.........maar wat voor een soort ........ :weetikniet: :weetikniet:







Is een bijeneter, maar welke?

Ja, correct en dat zijn er een hoop...........

Hij zou het wel weten .....als hij nog leeft............. :weetikniet: :weetikniet: :ripba8: :ripba8:





bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Deze Amerikaan wist het allemaal beter........... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:



Soms lopen hier vreemde klaplopers bij.............. :lachen: :lachen: :happy: :happy:


bananacreek

Citaat van: Herbie op dinsdag  4 maart 2014, 21:58:35
Als men een mooie vrouw en een mooie jeepdeur naast elkaar zet en ik kan kiezen, dan ga ik voor de mooie jeepdeur........ :thumb: :happy: :happy: :happy:





Zo iets misschien dat je nodig hebt


ZOLANG ER MAAR EEN DEUR IN ZIT............ :jajaja: :jajaja:

bananacreek


bananacreek

Mijn kleine Makita boormachine naar de Kloten geholpen door de carpenters......ze hebben hier GEEN gevoel hoe een boormachine te gebruiken en dat geld voor een handboormachine en ook een grote kolomboormachine...ze rammen er maar op raak en je kan ze niet wijs maken dat een boor moet "snijden" en als je teveel kracht gaat zetten en het toerental is te hoog dan verbrand de boor....dat kunnen ze nog steeds vaak niet begrijpen......... :negatief: :negatief: :negatief: :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Nu hebben ze bij Rejoice onder andere een paar Skil machines waaronder een 750W voor P2950 die dan in Robinsons 700 pesos duurder is (700 meter lopen.... :jajaja: :jajaja:)






bananacreek

Vervolg Citihardware:

P138 in Citiware

P29 in Tops & Bottoms........... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: