Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic


bananacreek


Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op vrijdag 28 februari 2014, 14:01:19
Hahn gunshop SM.............





Taurus @ P35700...maar niet iedereeen is gelukkig met Taurus hoorde ik vanwege de accuracy op wat langere afstand..... :negatief:



Air Rifles


Maar zeker niet zo goed als de TRIDENT die je vroeger in 1979 in Manila kon kopen en dat was een .25 en schoot dwars door 19mm marineplywood....... :thumb: :thumb:

Maar werd later uit de handel gehaald omdat ze te gevaarlijk waren.........
Maar zeker niet zo goed als de TRIDENT die je vroeger in 1979 in Manila kon kopen en dat was een .25 en schoot dwars door 19mm marineplywood....... thumb thumb

Maar werd later uit de handel gehaald omdat ze te gevaarlijk waren.........

Te gevaarlijk in wat opzicht Creek ?

bananacreek

CitaatMaar zeker niet zo goed als de TRIDENT die je vroeger in 1979 in Manila kon kopen en dat was een .25 en schoot dwars door 19mm marineplywood....... thumb thumb

Maar werd later uit de handel gehaald omdat ze te gevaarlijk waren.........
Te gevaarlijk in wat opzicht Creek ?

Dat waren de Super airrifles toendertijd maar er werden mensen mee verwond en zelfs doodgeschoten dus werd de TRIDENT verboden en uit de verkoop gehaald...de TRIDENT zou je kunnen vergelijken wat we nu zien met de zogenaamde "PALTIKS" (Home-Made Guns) welke in principe uit Danao Cebu komen.




Maar daar zitten zeer goede wapens bij en een gedeelte van die mensen werken nu voor een legitime wapenfabriek maar ik ben de naam kwijt.........





Hier wat meer informatie betreffende de Danao ("Illegal") Gun Industry:
http://newsinfo.inquirer.net/356275/world-class-paltik-gun-makers

bananacreek

#14145
Citaat van: bananacreek op zondag 23 februari 2014, 08:21:11
Citaat van: gosternokke op zaterdag 22 februari 2014, 21:40:21
Citaat van: bananacreek op zaterdag 22 februari 2014, 14:05:12
Ik zou wel eens willen wten hoe die kale "strepen" daar gekomen zijn.... :weetikniet: :weetikniet:

(telefoto) - AKP (Algemeen Klootzakken Persbureau)




  Ik zie het op Palawan ook , en denk ik maar 1 verklaring mogelijk ,zijn gewoon kleine landslides.    veroorzaakt door landloze boeren die aan de voet van een steile helling een stuk begroeing platbranden in de droge tijd. En daar dan mais of weet ik wat verder op gaan verbouwen.

Vervolgens in de regentijd heeft de aarde op zo een steile helling geen houwvast meer, omdat de voet kaal is , en een deel van zo een helling schuift gewoon naar beneden.

Ja, dat zou inderdaad kunnen........ :hoedjeaf:

Maar dat is een hele hoogte want het is een telefoto........

Zou ook kunnen dat daar niets groeit vanwege zwaveldampen die uit de grond (craks) (kunnen) (niet te zien van zover) komen zoals Palinpinon Valencia vlak in de buurt en hier ook een foto (niet van mij) van een gedeelte van de top van Mount Talinis welke een "dode" vulkaan is, maar er is niets dood hier, alles kookt hieronder en het wachten is op de grote BANG...... :lachen: :jajaja: :jajaja: :ripba8: :ripba8:









[yt=640,505]UjRHXGeD308 [/yt]


bananacreek

Vervolg Cebu en we waren in SM gebleven waar SM Appliance en ook ACE Hardware groter zijn geworden.... :thumb: :thumb:





Waarom die TV's ?

Gewoon voor de liefhebbers om prijzen te vergelijken in :belgiesmiley: en  :nederlandsevlag: en  :smiley-philippines:

bananacreek


bananacreek

21 maal optical zoom............ :thumb: :thumb:



Toch een keer kijken wat dat in Nederland of  :belgiesmiley: gaat kosten

Gisteren was het de WB250F in Robinson Dumaguete



Ongeveer 270 euros = P16400 dus DUURDER daar als in SM Cebu... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


http://www.fotodevakman.nl/samsung-wb350f-bruin

bananacreek