Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

In SM...nog geen enkele ECHTE FENDER kunnen ontdekken............. :ikkeniebegrijp:




bananacreek

Weet niet wat dat in  :nederlandsevlag: en  :belgiesmiley: zou kosten





18 x optical zoom in Robinsons Dumaguete, maar de prijs is te duur?......... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Tot voor kort waren de wc's hier wat klein en als je met grote tassen loopt te sjouwen zoals dezen Klootzak zit je in de narigheid want je kan je kont niet in de juiste richting draaien zonder in de problemen te komen..... :negatief: :negatief:

Dus daar heb ik een oplossing voor moeten vinden en ik deed het op deze manier:

Voordat ik bij de wc's kom ga ik kreupel lopen en dan doet de dienstdoende schoonmaker gelijk de wc voor gehandicapten open en dat is een double size toilet.......... :thumb: :thumb: :happy: :happy:


Nu hebben ze zelfs nog (enkelzijdig) wc papier......... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:



bananacreek

Hahn gunshop SM.............





Taurus @ P35700...maar niet iedereeen is gelukkig met Taurus hoorde ik vanwege de accuracy op wat langere afstand..... :negatief:



Air Rifles


Maar zeker niet zo goed als de TRIDENT die je vroeger in 1979 in Manila kon kopen en dat was een .25 en schoot dwars door 19mm marineplywood....... :thumb: :thumb:

Maar werd later uit de handel gehaald omdat ze te gevaarlijk waren.........

bananacreek

Morgen deel III........... :hoedjeaf:

[yt=640,505]eDkltVMUg9c [/yt]

Nog een andere clip uploaden nu............

bananacreek


bananacreek


bananacreek

#14139
.

Juiste prijs of te duur?