Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Transasia heeft een keertje op Dumaguete gevaren in het jaar 1988 ........... :jajaja:


bananacreek

#14123
Titan Surplus voor de deurtjes van de jeep en die heb ik gekocht en worden na reparatie per Matiao naar Dumaguete verscheept volgende week.....

Maar wat je hier nu ziet zijn bijna allemaal "burgervrachtwagens" omdat de import van military voertuigen uit Japan niets meer opleverd en het aanbod gedwindeld is om zomaar te zeggen........... :negatief:

Een groot bedrijf




Hier staan nog twee jeeps bij Bigfoot in Dumaguete @ P380 T each




Ik betaalde in 2003 190 T pesos voor deze  Mitsubishi met 4DR6-Turbo



Maar voor motor onderdelen geen probleem want vele Jeepneys rijden met een Mitsubishi 4DR5 of 4DR6 motor.

bananacreek

Hier tegenover cityware vlak bij Metro Gaisano Mandauwe crossing is de weg naar Titan Surplus






bananacreek

Expirimenting met Marrokanen?............. :weetikniet: :weetikniet:

Nee, ik ben ook geen racist maar wij hebben ons daar in de jaren '70 rot voor gewerkt en die gasten komen hier even de boel op de kop zetten...oja...ze zijn in Nederland geboren...maar hebben nog steeds de mentaliteit van hun  voorouders uit Cassablanca............. :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek

Cokaliong Towers om een ticket naar Dumaguete te kopen..... :jajaja:



Hier hebben ze iets nieuws zoals ook in de BPI.......... :lachen: :lachen:

Hier tikken (je kan het ook zelf doen, maar deze machines reageren alleen op een "NAGELTIK" en niet op de vingertoppen... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:) ze gegegevens voor het ticket in en dan kan je naar de cashier en zij print het gelijk uit... :thumb:


bananacreek

Door de verbouwing van de Pier I building gelijk maar de terminal fee 10 pesos omhoog...iemand moet dat toch betalen en waarom niet de passagiers?......... :negatief: :negatief:




bananacreek

Flinke jongen (surplus) in de buurt tussen Cokaliong tower en SM



Hier nog twee Japan Military Surplus Toyota's (Cobra's) bij een depot van Titan Surplus