Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Weer een kleine disco die het stof bijt........... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Eigenaar een Zweed dacht ik en zijn zwager heeft het geld opgemaakt............ :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy:




innka3

Citaat van: bananacreek op dinsdag 25 februari 2014, 07:06:30
Made in the  :smiley-philippines: "RACAL"


dat is een chinees,die hebben wel 100 verschillende namen over de wereld,in de  :smiley-philippines:
hebben ze daar ook scooters van onder de naam racal. :hoedjeaf:

Description




We are selling Brand New Payloader model 932. This was imported from China.

Specification
1. Bucket Capacity - 1.2m3
2. Engine Power - 80 KW
3. Recharging Height 3500 mm
4. Rated Load Capacity - 2,000 kg
5. Dumping Distance - 850mm
6. Diesel Engine
6. Dimention (LxWxH) - 6500/2170/3010mm

Price is Php 2,200,000 cash payment. We also accept installment basis 50% down payment and remaining balance payable in 1 year (with PDC).

You can call me ot text me for more details

Rey S. Hidalgo
Racal Motorsales

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag 22 februari 2014, 14:27:54
Citaat van: bananacreek op zaterdag 22 februari 2014, 14:25:46
Dit was het verhaal van een paar dagen geleden maar kan het niet meer terugvinden

Maar het ging om een Brit en een paar :smiley-philippines:

Nu beweerde mensen dat de "boyfriend" van die Gina Faburada dat de Brit haar regelmatig "popte"... :weetikniet: :weetikniet:

Nu gaat het verhaal rond (een zeer lang gecompliceerd verhaal dus maar zeer kort houden) dat de Brit 500 T pesos bail betaald zou hebben en uit jail was .......zeer veel (blanke) leugens en beschuldigingen maar ik ben naar de police geweest om te vragen of de Brit nog vastzat en ik kon naar de cel toe en inderdaad daar zat hij in een hoekje.... :jajaja: :jajaja:

Zeer veel leugens dat je er ziek van wordt, maar de bottomlione zou misschien zijn dat het weer gebleken is dat de arresting "officers" ze zaak hebben belazerd en die hebben nu 4 dagen gekregen om met nieuw bewijsnateriaal op te komen en de mijn advokaat beweert dat de inval "illegal" was omdat er geen "search-warrant" was en ook dat er geen sprake was van een "hot-persuit" waardoor ze in de ruimte kwamen waar de "potsession" gaande was......maar ik blijf er gewoon bij....SAY NO TO DRUGS.......... :thumb: :thumb:



Maximale bail voor zulk een zaak (posession) is P200T en de rechter mag nooit P500T opleggen alleen maar omdat de suspect een blanke is..............dus de blanke leugens barsten aan alle kanten.......... :lachen: :lachen:

Kreeg net een text:

Case dismissed and all suspects released...........
Another screw-up of the drugenforcement-agency en zo zijn er zeer velen geweest...meestal vanwege absence of a SEARCH-WARRANT............ :negatief: :negatief: :lachen: :lachen:

Zeer gevaarlijk als je die mensen op je dak krijgt............ :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:

De 70 T pesos die de boyfriend van het oudste "meisje" heeft betaald aan de lawyer als acceptance-fee voor de zaak is hij dan hoogstwaarschijnlijk kwijt............. :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:


Ronny55

Citaat van: bananacreek op dinsdag 25 februari 2014, 07:04:54
U bedoelen van de dezen?

Ja, dat is mooi werk en no termites enz... :thumb:

Moeten stevige hollow-blocks zijn want normaal breken die als je er op gaat staan... :lachen:


Jaja inderdaad van die dingen , is goedkoper dan hout en altijd recht en even dik..met zelftappende schroeven mooi mee te werken.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek

Citaat van: Ronny55 op woensdag 26 februari 2014, 02:33:12
Citaat van: bananacreek op dinsdag 25 februari 2014, 07:04:54
U bedoelen van de dezen?

Ja, dat is mooi werk en no termites enz... :thumb:

Moeten stevige hollow-blocks zijn want normaal breken die als je er op gaat staan... :lachen:


Jaja inderdaad van die dingen , is goedkoper dan hout en altijd recht en even dik..met zelftappende schroeven mooi mee te werken.



De "parkers" zijn hier de "texscrews"................



Voor staal....en andere voor hout..........

bananacreek

Een aantal foto's en een paar video clips van aankomst per schip in Cebu city....maar heb het zo druk dat ik geen tijd heb om oud te worden........... :jajaja: :jajaja: :denk: :denk:

Ik heb nu toch echt een secretaresse nodig....maar wie gaat dat betalen?..... Adminteam?.......... :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy: