Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

In Aly Mae surplus en ALLES is stateside hier en peperduur en allen de middelklas en spciaal rijkeren kopen hier want het is een eer om te zeggen ..."THIS COMES FROM ALY MAE"......... :jajaja: :jajaja:

Mooie grote maten........... :thumb: :thumb:









Deze spijkerbroek komt van mijn tenen tot aan mijn borsten........... :lachen: :lachen: :lachen: (werkelijk waar...ik stond erbij en keek er naar... :jajaja: :jajaja:)


bananacreek

Over spijkerbroeken gesproken....ik zag een man een LEVIS kopen voor P4,995.00 pesos...moet je toch wel goe gek zijn?............ :weetikniet: :weetikniet:

foto is van internet

bananacreek

Ook @ Aly Mae............ :lachen: :lachen:



25000 pesos............. :lachen: :lachen:

Gewone spaanplaat... :lachen: :lachen:



Daar koop je hier drie nieuwe wandmeubels voor in Lee Plaza............ :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Dit is cocolumber...maar het gaat hier om Lawaan en dat wordt morgen pas afgeleverd.............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Toen (pas vanmorgen vernomen) pres. Aquino de macht overnam heeft hij een TOTAL LOGBAN uitgegeven voor Lawa-An hout.......en nu is het allemaal Mahogany hout

Lawaan confiscation


Mahogany is roder in kleur en de prijs is niet veel hoger (44 per boardfoot dacht ik...maar weet het morgen) maar men "beweert" dat de kwaliteit beter is dan Lawaan... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

Citaat van: Pinocchio op zaterdag 15 februari 2014, 23:51:32
Citaat van: bananacreek op zaterdag 15 februari 2014, 15:57:16

..en wanneer zou dat ongeluk gebeurd zijn?


De tijd gaat snel, maar ik dacht zo een 7 of 8 jaar geleden, ik herinner het mij ook niet meer zo goed, maar ik dacht dat vader, die aan het stuur zat toch iets te veel gedronken had.

Moet gebeurd zijn tussen Sibulan en Tampi na een feestje.

Zou misschien de broer kunnen zijn en die heeft een dierenwinkel naast de oude kliniek van dr. Greg Acuna....corner Bypass-road


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Kleine uitbreiding als opslagplaats of wat dan ook........... :lachen:





Als je de stronk en wortels van de Kalamungay tree niet geheel weghaalt dan groeit dat onder het beton door zelfs zonder zonlicht...zo werd mij  vanmorgen verteld......... :weetikniet: :weetikniet:



Te koop Kalamungay........... :lachen: :lachen:



bananacreek

Ik heb vier van die steiger sets en een jaar of tien geleden bij Matiao gekocht deze zijn op te bouwen met "pennen" en uitermate handig voor later gebruik bij reparatie, enz. enz............ :happy: :happy: