Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Roland op vrijdag  6 mei 2011, 10:26:02
Terug  :ontopic: hier een foto van de San Miquel brouwerij in Mandaue City, Cebu



Mooie foto en de weg links beneden parralel aan de S.M. fabriek op de foto gaat naar Metaphil in Tipolo waar het Nederlands Consulaat is


bananacreek

Morgen een aantal foto's (ongeveer 30) met commentaar uit Palinpinon en twee filmpjes maar weet nog niet hoe die op Youtube te zetten, maar dat komt ook nog wel. :atyourservice:

Baliw-katok


Budgie

@ Bananacreek Vito ligt aan de kust tussen Sagay City en Escalante Is een klein vissers dorpje Heb daar een keer een tijdje bij een kennis geweest want ze zijn er niet een hotelletje rijk Had die opgefokte brommer daar geleend en een rijbewijs etc via de Mayor van Escalante geregeld.

Ach en ik vond het niet zo`n groot avontuur Als je wat wil zien bij jullie moet je wel eens van de gebaande wegen af en ik heb altijd een stuk plastiek, een grote fles water en wat droge koeken bij mij zodat ik geen honger of dorst lijd en nooit veel geld dus ach het zal dan wel meevallen.

De laatste keer in Old Sagay vond ik het gewoon een sport om mijn meegestuurde bodygard te slim af te zijn Als ik dat thuis kwam was asawa altijd zeer blij en mopperde even lekker en vroeg waar ik nu weer geweest was.En ze vertelde dan elke keer Its much to dangerous alone en ik antwoorde steevast But it is nice quiet alone in the fields and no polution of the smoker.  And if you want that I`m not alone go with me Maar ja dat wou ze ook niet want ze heeft een hekel aan wandelen zo vroeg.

Getting older beats the alternative -dying young

bananacreek

Ok, misschien geen groots avontuur maar toch een leuk verhaal. :hoedjeaf:
Ik ben ook graag alleen in de bergen, maar als ik moet overnachten dan is een dag en één nacht genoeg voor mij, afhankelijk waar ik verblijf.

Dan zou deze badplaats Vito kunnen zijn? :weetikniet:



bananacreek


bananacreek

Citaat van: gosternokke op donderdag  5 mei 2011, 09:44:20
Mooie fotoreportage Creeck van uw trip naar de bergen.  U bent een nobel mens door dat graf zo piekfijn in orde te laten maken  :thumb:     Maar waar zijn de foto, s van uw nieuwe huishoudster  ?  Ik ben altijd zeer geinteresseerd in mooie plaatje van Filipijnse schoonheden      :lachen:

Ok, een paar foto's van de partner en de nieuwe huishoudster maar die zijn te vinden tussen de Palinpinon foto's hieronder: :floet:

bananacreek


bananacreek



...



Als je vanuit Dumaguete naar Palinpinon rijdt  (9km) dan is het net of je in een andere wereld komt betreffende flora

bananacreek

De Okoy river die in Sibulan uitkomt en tijdens en na regen zeer gevaarlijk kan zijn:





De weg aan de bovenkant van de foto