Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Robinsons

Ik heb voor het laatst op het paard van de melkboer gereden in de jaren '60......... :jajaja: :jajaja:



Zou toch wel graag weer over de prairie willen rijden......... :thumb: :happy: :happy:


bananacreek

Tour de France?................. :denk: :neeneenee: :neeneenee:

Elfstedentocht?............ :lachen: :lachen:

De blanke broeder hieronder haalde een wagentje uit de Supermarket en ging 5 ronden maken in de Robinsons hall en reed iedereen ondersteboven die hem in de weg stond.... :lachen: :lachen: :lachen:



Ongeveer 5 minuten per etappe........ :thumb: :lachen: :lachen:





Ok einde van de ronde van Robinsons en nu even uitblazen............ :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:


Pinocchio

Citaat van: bananacreek op zaterdag  8 februari 2014, 13:15:33
Wat dit is mag Joost weten.............. :weetikniet: :weetikniet:



Dit lijkt sterk op terrasplanken van geperste vezel.
Dit mag buiten geplaatst worden aangezien het op basis van houtvezel en plastic compound is gemaakt.
In de zijgroeven moet er dan wel nog een lamel komen om de verschillende onderdelen aan elkaar te houden.
Daar lijkt het in elk geval op maar ben er niet zeker van.
Kan natuurlijk ook gebruikt worden als hotelvloer op den boeren buiten in Tanjay bijvoorbeeld.


bananacreek

Citaat van: Pinocchio op zaterdag  8 februari 2014, 13:40:27
Citaat van: bananacreek op zaterdag  8 februari 2014, 13:15:33
Wat dit is mag Joost weten.............. :weetikniet: :weetikniet:



Dit lijkt sterk op terrasplanken van geperste vezel.
Dit mag buiten geplaatst worden aangezien het op basis van houtvezel en plastic compound is gemaakt.
In de zijgroeven moet er dan wel nog een lamel komen om de verschillende onderdelen aan elkaar te houden.
Daar lijkt het in elk geval op maar ben er niet zeker van.
Kan natuurlijk ook gebruikt worden als hotelvloer op den boeren buiten in Tanjay bijvoorbeeld.

Correct...dank u en het ziet er goed uit maar ook aan de dure kant....maar ze hebben daar mooi spul en toen ik landde in 1979 kon je daar zelfs niet van dromen....maar ze hadden wel in elke "drinking-store" een Jukebox en dit was de grote hit in 1979-1980.......... :lachen: :applaus:

Imelda Papin-BAKIT (waarom)

[yt=640,505]V5cM4eRp5os [/yt]

Hier nogmaals maar vele jaren later..........

[yt=640,505]MLD7PaNUiB8 [/yt]

mork2007

Citaat van: bananacreek op zaterdag  8 februari 2014, 13:58:27
Citaat van: Pinocchio op zaterdag  8 februari 2014, 13:40:27
Citaat van: bananacreek op zaterdag  8 februari 2014, 13:15:33
Wat dit is mag Joost weten.............. :weetikniet: :weetikniet:



Dit lijkt sterk op terrasplanken van geperste vezel.
Dit mag buiten geplaatst worden aangezien het op basis van houtvezel en plastic compound is gemaakt.
In de zijgroeven moet er dan wel nog een lamel komen om de verschillende onderdelen aan elkaar te houden.
Daar lijkt het in elk geval op maar ben er niet zeker van.
Kan natuurlijk ook gebruikt worden als hotelvloer op den boeren buiten in Tanjay bijvoorbeeld.

Correct...dank u en het ziet er goed uit maar ook aan de dure kant....maar ze hebben daar mooi spul en toen ik landde in 1979 kon je daar zelfs niet van dromen....maar ze hadden wel in elke "drinking-store" een Jukebox en dit was de grote hit in 1979-1980.......... :lachen: :applaus:

Imelda Papin-BAKIT (waarom)

[yt=640,505]V5cM4eRp5os [/yt]

Hier nogmaals maar vele jaren later..........

[yt=640,505]MLD7PaNUiB8 [/yt]

ook in BE aan de dure kant.  Ik heb dit enkele jaren terug gebruikt om mijn terrasvijver mee af te werken. 

Amice

Dit is dan toch de eerste doe het zelf zaak van gelijkwaardige omvang als Gamma /praxis in  :nederlandsevlag: die ik hier zie, zelfs in manila ben ik er zo een nog niet tegen gekomen(ook niet naar gezocht trouwens).  :thumb:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

louis

Een  ,Mall Of Azia ,  heb al in 1/2 uur gezien, maar in zulke zaken (hardwhere) zou ik uren kunnen rond dwalen.

Ifugao

Citaat van: bananacreek op zaterdag  8 februari 2014, 13:58:27

Correct...dank u en het ziet er goed uit maar ook aan de dure kant....


Het mag dan wel iets duurder zijn, maar die extra kosten zijn snel terugverdiend omdat het geen onderhoud nodig heeft.

Amice

Citaat van: louis op zondag  9 februari 2014, 02:23:38
Een  ,Mall Of Azia ,  heb al in 1/2 uur gezien, maar in zulke zaken (hardwhere) zou ik uren kunnen rond dwalen.

Je bedoelt AcE hardware in MOA?Zo ken ik er wel meerdere, die is niet groter dan alle andere en idd ben je daar gauw uitgekeken.
Daar heb je ook geen hout afdeling (planken /latten etc)zoals Creek laat zien.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent