Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

peldoman

 Bedankt voor je altijd weer leuke bijdrage Bananacreek.
Het geeft toch vaak het gewone dagelijkse leven in de Phills weer. :hoedjeaf:

bananacreek

Citaat van: peldoman op dinsdag  4 februari 2014, 14:50:21
Bedankt voor je altijd weer leuke bijdrage Bananacreek.
Het geeft toch vaak het gewone dagelijkse leven in de Phills weer. :hoedjeaf:

Dank u.............. :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag  4 februari 2014, 14:09:32
Mijn grote broer heeft zulk een cirkelzaag gekocht in Nederland, maar dit mooi spul heb ik hier nog niet gezien....misschien in Cebu?........... :weetikniet: :weetikniet:

Handige aparaten........... :thumb: :thumb:

[yt=640,505]KljnGmVzWHQ [/yt]

Dit vind ik hier alleen maar in HANDYMAN Robinsons....maar neem aan dat de bovenstaande (zulke types, zoals op de youtube clip)  toch wel in ACE SM te vinden zijn?





Maar misschien een groter vermogen?

Het merk WORX heb ik hier toch zeker wel gezien in Rejoice Hardware dacht ik.......... :jajaja: :jajaja: :applaus:

bananacreek

For sale:

Suzuki 4wheel drive........@P :weetikniet:

Holy Cow (Toyota 4feet drive op nieuwe hoeven (6-cilinder milk engine-turbo) A1-condition + 1 yrear free insurance (3th party (WA) @P :weetikniet:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Nieuw zomertunue forum fotograaf?

Wie gaat dat betalen?

Admin team?........ik heb nog niet eens de Xmas bonus 2013 mogen ontvangen........... :negatief: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :daag: :daag:


bananacreek

Er was een UN onderzoek naar de verkrachtingen van kinderen door de RK priests in het verleden (zouden zijn toegestaan door het Vatican).....en het Vatican moet nu de zaak beantwoorden........ :lachen: :lachen: :applaus: :applaus:

Inmiddels heeft de Paus wegens veiligheidsredenen besloten om de "POPE-MOBIEL" te verkopen..... :happy: :happy: :happy:


bananacreek

Vandaag alle stickers van 2013 gekregen op vertoon + xerox van O.R (Oficial Receipt) LTO.......... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :lachen: :lachen:





bananacreek

Kan me nog herinneren dat de Mungos @ P39 per kilo waren....(begin jaren 2000)....... :thumb: :thumb: