Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

regenwolkje

Citaat van: Luc op maandag  3 februari 2014, 09:37:28
Citaat van: bananacreek op maandag  3 februari 2014, 07:04:38
Wat is het verschil?............ :weetikniet:



:belgiesmiley: = azerty toetsenbord
:nederlandsevlag: = qwerty toetsenbord

Geef mij maar een qwerty toetsenbord met nl-BE spellingcheck  :thumb:

bananacreek

Mijn grote broer heeft zulk een cirkelzaag gekocht in Nederland, maar dit mooi spul heb ik hier nog niet gezien....misschien in Cebu?........... :weetikniet: :weetikniet:

Handige aparaten........... :thumb: :thumb:

[yt=640,505]KljnGmVzWHQ [/yt]

Dit vind ik hier alleen maar in HANDYMAN Robinsons....maar neem aan dat de bovenstaande (zulke types, zoals op de youtube clip)  toch wel in ACE SM te vinden zijn?





Maar misschien een groter vermogen?

bananacreek

Deze military (surplus) Pajero werd in Cebu city omgebouwd en moest naar Dipolog via Dapitan gebracht worden maar was nog niet geregistreerd met de LTO dus hebben ze maar een plate van een andere wagen erop gezet maar werden gepakt op de pier in Dumaguete en in beslag genomen door de HPG (Highway Patrol Group) en dat gaat een dure zaak worden om die weer vrij te krijgen....haastige spoed is zelden goed?......... :weetikniet: :weetikniet:




bananacreek


bananacreek

#13825
Kijk dat is CLYDE ("the magic man") een Rhodesian....zijn land zou zijn afgenomen nadat Ian Smith werd verwijderd (of zoiets) en dat werd later Zimbabwe of Uganda?............ :weetikniet: :weetikniet:



Zou een nucleaire engineer zijn maar verkocht tomaatjes op een schaaltje op straat naast de market in Dumaguete totdat hij werd achtervolgd door de mayors Market Economical task Force...toen kon hij nog lopen zonder krukken en zou een ervaren streetfighter zijn maar werd binnen een sekonde door een  :smiley-philippines: tegen de grond geslagen.

Een tijdje geleden liet hij zich van de roltrap in Robinson vallen en diende een schadeclaim in..... :lachen: :lachen: :lachen:

Zou ook een computer expert zijn en als je een computer naar hem bracht dan haalde hij er onderdelen uit en verkocht ze aan een ander terwijl hij eenzelfde onderdeel nieuw kocht op jou onkosten.......... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

Of hij werkelijk de krukken nodig heeft is nog een vraag en je zou hem onderuit moeten halen om het bewijs te kunnen leveren............ :lachen: :lachen: :jajaja:

Hij ziet er toch wel slecht uit nu.........





Zou statenloos zijn en via Zuid-Afrika naar de  :smiley-philippines: zijn gekomen....hij belazerd je waar je bij staat... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

Geloof niets van die statenloosheid want dat zal je moeilijk lukken om hier een aantal jaren te kunnen verblijven neem ik aan.........


bananacreek

Patato salad gemaakt maar werd een beetje teveel met 4 kilos dus nu maar zien op te maken........... :thumb: :happy: :happy:



Ik lust er wel pap van........maar heeft waarschijnlijk net zoveel calorien als honing...... :happy: :happy:

bananacreek

Lekke band maar dat bleek later alleen het ventiel te zijn........en haar companions waren stomdronken van de Tuba...maar wel een vriendelijke meid.......en heb haar toch 50 pesos gegeven want ze gaf me een ander entiel.. :happy: :happy:






bananacreek


bananacreek