Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Twee video clips...nu de eerste en morgen de tweede....klaarmaken voor den disco nu:......... :happy: :happy:

4 wheel drive ingeschakeld en de twee wheelhubs en een briefje op het suur gezet omdat ik bang was om te vergeten de zaak weer te herstellen want dat is slecht op de vlakke baan....alzenheimer?.......... :weetikniet: :weetikniet:

Ongelovelijk wat een verschil van 2-wheel naar 4-wheel als je met de trailer omhoog gaat......... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

[yt=640,505]dUhCP44qeTo [/yt]

Vanavond........... :thumb: :thumb: :happy: :happy:
[yt=640,505]vA8Kflr-19c [/yt]

Michaela

Citaat van: bananacreek op zondag 26 januari 2014, 14:23:36
De "scheuten"



Na een week of twee (neem ik aan)



Valt me hier op de de scheuten na het planten netjes bedekt zijn met suikerriet-afval.....als kunstmest...of tegen de vorst?............. :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Volgens mij zijn dat geen scheuten na het planten, ik herinner me nog dat er nieuwe scheutjes komen als de wortel van de suikerriet in de grond blijf na de oogst. Jij ziet dan ook de droge bladeren verspreid van de geoogste suikerriet. Als het goed is, gaan ze de grond nog ploegen.
maar misschien heb ik het mis

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Guilty by the press your honor............. :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :lachen: :lachen:







Wat een drol die Ely Dejaresco en deze man verstopt zich altijd achter de bijbel......Halleluja?....... :weetikniet: :weetikniet:


Buurman van wijlen JFK en was ook op de crematie van JFK

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek