Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


Amice

Citaat van: bananacreek op maandag 20 januari 2014, 09:09:59
Nu zijn we hier aan de beurt en in de bunker op de beneden verdieping 22 graden......... :negatief: :negatief:

Zit hier met oorkleppen te werken............







Is dat nog steeds diezelfde rot bui die daar al n week rondhangt?

In 't zuiden moet je ook al niet zijn zie ik al wel. :benweg:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek


bananacreek

.

In Cebu hebben ze de plastic halve liter flesjes "Coke Light" en "Coke Zero" en die hadden ze hier af en toe maar nu helemaal niet meer............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


bananacreek

Hier rijden nog behoorlijk veel Kevers rond en ik heb dat vroeger altijd leuke wagens gevonden........ :thumb: :thumb:



Er rijden ook een stuk of dire nieuwere modellen die in Bazilie gebouwd zouden zijn?... :weetikniet:




SAKBAYAN made in th phillipines in de jaren '70-'80 dacht ik



bananacreek


bananacreek

Mayabon, Zamboanguita...en later twee video clips.......met muziek van den "Zangeres zonder naam".... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:






bananacreek

#13679
Dit is Christian een Zwitzer, een bodybuilder met dagdromen,...zou vroeger Carlos "the Jackal" willen opruimen..... :lachen: :lachen:



http://en.wikipedia.org/wiki/Carlos_the_Jackal

Was vroeger een bouncer in een nachtclub in Zurich en heeft hier een sportschool (gym) en dit is de tweede want in de eerste werd hij door zijn :smiley-philippines: business-partners zwaar bedrogen en financiel leeggezogen.... :jajaja: :jajaja:

Wel een vriendelijke man..................

Maar dit is dan wel een zeer oude foto