Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#1360
Citaat van: gosternokke op donderdag  5 mei 2011, 09:44:20
Mooie fotoreportage Creeck van uw trip naar de bergen.  U bent een nobel mens door dat graf zo piekfijn in orde te laten maken  :thumb:     Maar waar zijn de foto, s van uw nieuwe huishoudster  ?  Ik ben altijd zeer geinteresseerd in mooie plaatje van Filipijnse schoonheden      :lachen:


Dank u, maar Nobel ? :weetikniet:
Maar als je ziet in welke "armoede" ze soms leven in de bergen dan heb ik geen probleem om een helpende hand uit te steken.
Ik denk altijd dan krijg je daar een aantal bonuspunten voor betaald en als je dan aan de deur van de Hemel staat als het zover is dan kijkt St. Petrus op de lijst en mompeld:  " Ahhhh, dus jij bent de laatste echte Klootzak?"
"Nou ga maar even op dat bankje zitten daar dan zal ik even kijken of je genoeg punten verzameld hebt in je leven als een Klootzak"  :floet:
"Nee Klootzak, daar hangt een bordje NIET ROKEN !!!"
Nou, ik heb hier een hele lijst ........ :negatief: Wat is dat allemaal met je Ex-vrouw?????????? :weetikniet: Maar wacht even, in 2010 heb je geholpen het graf van de vader van je ex huishoudster te betegelen, leuk gedaan, wel een beetje goedkope steen, maar ja.....ok, je krijgt een maand proefperiode in de hemel en dat betekend gras maaien. Meld je maar bij St. Paul voor een uniform."

De foto's ? Ja, die gaan we dan ergens nemen, want we moeten toch weer naar die Twin-Lakes toe en kijken of ze nu wel of niet om een ID vragen, en dan blijf ik even op de achtergrond staan om te kijken hoe dat gaat :weetikniet:

Maar eerst wat kleren voor haar kopen en een gsm en een paar schoenen met hoge hakken enz. enz :jajaja:

Nee, dat is haar niet, maar zoiets zou het dan uiteindelijk moeten worden :happy:













bananacreek

Citaat van: rony op donderdag  5 mei 2011, 10:40:40
ik denk dat em die lekker voor zichzelf houd  :lachen: :lachen: :lachen: :ikkeniebegrijp:

Een paar foto's later zou geen kwaad kunnen neem ik aan  :weetikniet:

bananacreek

Ok, gevonden


Hier, maar wel peperduur dacht ik?


Dan dit maar weer  :negatief:


Met dit als dessert? :happy:



bananacreek

#1363
08.30 bijna geen mens bij de deur van de PNB, terwijl een paar jaren geleden er een hoop stonden te dringen en vechten soms om binnen te komen om negen uur :jajaja:


Hier bij de BPI iets meer maar BPI heeft wel vier branches in Dumaguete :thumb:



bananacreek

De president van deze school was ontslagen vanwege nepotism omdat hij zijn zuster een goede baan deed bekomen op dezelfde school, maar hij is in beroep gegaan...ik mag de man niet want hij is een gladde adder en daarom heeft hij ook plannen om Mayor van Dumaguete te bekomen :negatief: :negatief:


Ok, even kijken, wat gaan we vanavond eten?? :weetikniet: :weetikniet:



O.B.Bommel

#1365
My dear Willem, zie ik het nu verkeerd of constateer ik dat het geen zin heeft om bij de ingang van de PNB te gaan staan omdat het gebouw naar mijn idee te huur staat en dus helemaal niet open gaat.

Daarnaast is het duidelijk dat de directeur van de school in ieder geval een deel van de juiste kwalificaties meebrengt voor de mayor-functie van Dumaguete, tenminste volgens de PH-normering.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

bananacreek

Nieuw van San Miquel maar peperduur voor P 46 :negatief:
Nog nooit geprobeerd :neeneenee:


Ik blijf het hier op houden :happy: :thumb:


bananacreek

Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op donderdag  5 mei 2011, 15:12:59
My dear Willem, zie ik het nu verkeerd of constateer ik dat het geen zin heeft om bij de ingang van de PNB te gaan staan omdat het gebouw naar mijn idee te huur staat en dus helemaal niet open gaat.

Wel, de tweede verdieping is te huur, dus betekent dat zeker dat de zaakjes niet meer zo lopen als voorheen :negatief: :negatief:

bananacreek

Dit is in aanbouw naast Robinson (rechterkant) en misschien ter nagedachtenis van Osama B.L.?????? :weetikniet: :weetikniet:

O.B.Bommel

#1369
Die groene blikken, er staat bij Premium, dus ben ik als liefhebber van Extra Dry wel benieuwd wat het verschil is met de Pale Pilsen. Maar dat moet je een bierliefhebber laten proeven want Willem, als je SM light bier noemt ben jij daar niet de aangewezen persoon voor. Dat Ice is ook niks, extreem koud gelagerd bier is ook een vorm van bierverkrachting. Is van de amerikanen overgenomen. Die Colt 45 rechts op de foto is wel lekker drinkbaar, ik blijf me echter afvragen op welke wijze ze het sterker maken dan 5% anders dan bij Red Horse waar ze gewoon ginebra bij doen. Echt zwaarder lagerbier brouwen is moeilijk (6,5 is ongeveer max., voorheen was alleen Amstel Gold hoger meen ik). Nee, laat het bierbrouwen maar aan de Belgen en Duitsers.  
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam