Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Amice op maandag  6 januari 2014, 08:12:11
Aha nu wordt het duidelijk, ik had er nog niet van gehoord  :weetikniet:



Ze maken gewoon nieuwe squaters.  :lachen:

Ook een leuk bunkhouse............ :lachen: :thumb: :thumb:


bananacreek

Trip to Barangay BA-ONG in Bais

BA-ONG ligt ten zuiden van de Highway Bais-Mabinay (crossing @ 20 km van de crossing Bais-Mabinay)

Op weg naar Bais nieuwe RACAL producten ( :smiley-philippines: made)




bananacreek


bananacreek


bananacreek

Op de heenweg met twee passagiers die geen ervaring hebben op een Habal habal.......... :negatief: :negatief:

Zeer slechte weg van 18 km en dat duurde één uur en 35 minuten zegge en schrijven.......... :jajaja: :jajaja:

Normaal als je een heuvel op rijdt dan moeten de passagiers achter je hun borsten tegen je rug drukken om het juiste zwaartepunt te verkrijgen...maar deze twee deden het anders om en leunden achterover en dan kom je wel degelijk in de problemen............... :negatief: :negatief:

Eindelijk begrepen ze het maar toen stopte de passagier achter mij haar voorarmen tussen haar borsten en mijn rug...gelijk stoppen...weg die armen of lopen.......... :jajaja: :jajaja: :atyourservice: :atyourservice:



Ellendige weg naar de kloten was geholpen door de overbelaste sugar-cane trucks........... :negatief: :negatief:


bananacreek

Barangay...BA-ONG, wel electriciteit maar geen gsm signal




bananacreek



Eindpunt.........gebroken...maar de arthritis knie deed het uitstekend......... :thumb: :happy: :happy:



De Klootzak had weer vreten meegebracht maar NIEMAND zei een :Dankjewel............ :negatief: :negatief: :negatief:



Gelijk ........... :benweg: :benweg: :benweg: :benweg: :benweg:

bananacreek

Op de terugweg in een slechte bui en met een rotgange gereden en NIET gevallen.......... :happy: :happy: :thumb: :thumb:

Niet gek op die oude leeftijd van 67 als een off-road racer......... :thumb: :thumb:

Zo ziet het weg oppervlak er nog goed uit...maar er zitten zeer slechte stukken bij en als het regent dan ik het allemaal zware ellende..........

bananacreek