Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

De cinnamon afdeling............. :jajaja: :jajaja:



Maar er stond GEEN Cinnamon bij................ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Ik heb het idee dat iemand hier de hele troep heeft opgekocht................ :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:
Wie zou dat kunnen zijn?................. :denk: :denk: :denk:


bananacreek

Voor da vogels.............. :thumb: :thumb: :happy: :happy:



@ Ongeveer P2300...kon weer geen prijs vinden......... :negatief: :negatief:


bananacreek

Voor de stoute huishoudsters......... :thumb: :thumb: :happy:



Ik had bezoek van een paar ex-huishoudsters uit den bergen en die brachten een 2 jaar oude "baby" mee en die doet nog luiers (weet niet op welke leeftijd ze hier naar den wc kunnen) en ik zei al de avond tevoren:

"Een gebruikte luier (pamper) stop je in een plastic zak en hang het buiten de bunker aan die spijker dan zorg ik wel voor de rest"........... :jajaja: :thumb: :thumb:

Volgende morgen kwam ik boven en dacht:" Wat stinkt er hier toch zo............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:"

Bleek dat ze een pamper onder het bed hadden gegooid ZONDER zelfs in een plastic bag te doen.............. :negatief: :negatief: :negatief:

Toen sloeg mijn hoofdzekering door (120-Amperes).................... :jajaja:...... :moord: :moord: :moord:

Er is een gezegde hier:

"YOU CAN TAKE THE GIRL FROM THE MOUNTAIN, BUT YOU CAN NEVER TAKE THE MOUNTAIN OUT OF THE GIRL"

peldoman

Citaat van: bananacreek op zondag  5 januari 2014, 13:28:48
Voor de stoute huishoudsters......... :thumb: :thumb: :happy:



Ik had bezoek van een paar ex-huishoudsters uit den bergen en die brachten een 2 jaar oude "baby" mee en die doet nog luiers (weet niet op welke leeftijd ze hier naar den wc kunnen) en ik zei al de avond tevoren:

"Een gebruikte luier (pamper) stop je in een plastic zak en hang het buiten de bunker aan die spijker dan zorg ik wel voor de rest"........... :jajaja: :thumb: :thumb:

Volgende morgen kwam ik boven en dacht:" Wat stinkt er hier toch zo............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:"

Bleek dat ze een pamper onder het bed hadden gegooid ZONDER zelfs in een plastic bag te doen.............. :negatief: :negatief: :negatief:

Toen sloeg mijn hoofdzekering door (120-Amperes).................... :jajaja:...... :moord: :moord: :moord:

Er is een gezegde hier:

"YOU CAN TAKE THE GIRL FROM THE MOUNTAIN, BUT YOU CAN NEVER TAKE THE MOUNTAIN OUT OF THE GIRL"
Bananacreek, vraagje s.v.p. Hoe lang laat je die huishoudsters/maid  gemiddeld dan he, in die kooi zitten?
En ik zie dat er wieltjes onder zitten, dus ik neem aan dat je die kooi met maid af en toe verplaatst?
Verder, Pesos 4999,00 is toch weer een investering he, haal je dat er dan uit? :denk:

bananacreek

Citaat van: peldoman op zondag  5 januari 2014, 14:55:54
Citaat van: bananacreek op zondag  5 januari 2014, 13:28:48
Voor de stoute huishoudsters......... :thumb: :thumb: :happy:



Ik had bezoek van een paar ex-huishoudsters uit den bergen en die brachten een 2 jaar oude "baby" mee en die doet nog luiers (weet niet op welke leeftijd ze hier naar den wc kunnen) en ik zei al de avond tevoren:

"Een gebruikte luier (pamper) stop je in een plastic zak en hang het buiten de bunker aan die spijker dan zorg ik wel voor de rest"........... :jajaja: :thumb: :thumb:

Volgende morgen kwam ik boven en dacht:" Wat stinkt er hier toch zo............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:"

Bleek dat ze een pamper onder het bed hadden gegooid ZONDER zelfs in een plastic bag te doen.............. :negatief: :negatief: :negatief:

Toen sloeg mijn hoofdzekering door (120-Amperes).................... :jajaja:...... :moord: :moord: :moord:

Er is een gezegde hier:

"YOU CAN TAKE THE GIRL FROM THE MOUNTAIN, BUT YOU CAN NEVER TAKE THE MOUNTAIN OUT OF THE GIRL"
Bananacreek, vraagje s.v.p. Hoe lang laat je die huishoudsters/maid  gemiddeld dan he, in die kooi zitten?
En ik zie dat er wieltjes onder zitten, dus ik neem aan dat je die kooi met maid af en toe verplaatst?
Verder, Pesos 4999,00 is toch weer een investering he, haal je dat er dan uit? :denk:

Gewoon een grap..............niets anders

Dit is een hondenkooi neem ik aan?............. :weetikniet: :weetikniet:

Ik koop die kooi niet....alleen een voorbeeld...

Als de huishoudsters stout zijn dan gaan ze gewoon over de knie............. :jajaja: :jajaja: :lachen:


peldoman


bananacreek

Die 5000 pesos?

Waar ik die vandaan haal?

Tweede la (rechts onder) in de kluis...(afd. diversen 22)........ :jajaja: :jajaja:


bananacreek


Tinulang_Manok

Amare et sapere vix deo conceditur

bananacreek

Citaat van: Tinulang_Manok op zondag  5 januari 2014, 15:36:27
Citaat van: bananacreek op zondag  5 januari 2014, 13:28:48




Dit is een papagaaienkooi voor grote papagaaien en kakatoes.

Ok....dank u maar er zitten nog geen stokken in om op te zitten...vandaar ik dacht dat het een hondenkooi was...



"HOI...TO BE OR NOT TO BE...THAT IS THE QUESTION"............... :jajaja: :jajaja: