Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: stijn54 op donderdag  2 januari 2014, 02:06:23
Citaat van: bananacreek op woensdag  1 januari 2014, 15:37:45
Citaat van: bananacreek op woensdag  1 januari 2014, 15:35:28
Ik had een gesprek met Pierrevanwies vandaag over eieren bewaren en bakken en ik klaagde dat als je een ei uit den refrigerator haalt en bakt dat het alle kanen uitspat en vast gaat zitten in de pan...en hij adviseerde mij om het ei eerst te laten "ontdooien"...werkt uitstekend want ik las gisteren een artikel uit een  :belgiesmiley: gezondheids site betreffende eieren:

Ik kan me nog herinneren at ik in Kingston Jamaica in 1977 bij het hotel PEGASUS binnen stapte en 8 gebakken eieren bestelde en de waiter dacht zeer zeker: "That must be an Asshole" (Klootzak)............ :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:




Misschien verkeerde topic, maar deze eieren komen uit Dumaguete.... :jajaja: :jajaja:

http://www.e-gezondheid.be/waarom-en-wanneer-moeten-we-eieren-eten/actueel/1645?from_nl=ok&utm_campaign=1113761792&utm_content=1035424364703&utm_medium=email&utm_source=Emailvision

Inderdaad daarom worden eieren in de supermarkten niet in frigo s bewaard.

Er werd ook beweerd dat je eieren "buiten" de koelkast ook lang kunt bewaren zolang de shelf niet kapot is?.... :weetikniet: :weetikniet:

Dank u.... :hoedjeaf:

bananacreek


bananacreek


Luke


bananacreek

Eindelijk weer verse cabbage na drie dagen wachten............. :thumb: :happy: :happy:


bananacreek

Citaat van: Luke op donderdag  2 januari 2014, 09:27:02
Citaat van: bananacreek op donderdag  2 januari 2014, 09:25:17
Wat zeg je Junior?.....Weer een lekke band???............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Nee pa, een paardesheet op mijn voeten...

Zeer goed mogelijk want de "hoopjes" paardestront lagen 40 meter terug op de straat........... :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag  2 januari 2014, 09:28:35
Citaat van: Luke op donderdag  2 januari 2014, 09:27:02
Citaat van: bananacreek op donderdag  2 januari 2014, 09:25:17
Wat zeg je Junior?.....Weer een lekke band???............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Nee pa, een paardesheet op mijn voeten...

Zeer goed mogelijk want de "hoopjes" paardestront lagen 40 meter terug op de straat........... :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:

Daze vaste klant op de Boulevard heeft meestal wel een drollenvanger......... :thumb: :thumb:

bananacreek


bananacreek


bananacreek