Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

boldy

 :lachen: je maakt er weer een prachtig verhaal van creek  :thumb: . als ik van jou zou willen winnen zal ik je asap K,O moeten slaan want mijn conditie is zeer zeer ondermaats  :lachen:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Citaat van: boldy op dinsdag 24 december 2013, 06:04:36
:lachen: je maakt er weer een prachtig verhaal van creek  :thumb: . als ik van jou zou willen winnen zal ik je asap K,O moeten slaan want mijn conditie is zeer zeer ondermaats  :lachen:

Ok, en u heeft 6 maanden tot 4 juni 2014 om op conditie te komen...... :lachen: :lachen:

Gevecht zal deze keer plaats vinden op het Binnenhof Den Haag in het Koninkrijk der Nederlanden met als scheidsrechter deze gabber.......... :lachen: :lachen: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



@ Boldy..dank voor het begrip want het was natuurlijk een grapje........... :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek


bananacreek

Citaat van: Luc op maandag 23 december 2013, 21:13:00
Citaat van: jens op maandag 23 december 2013, 20:18:23


zo, de banaan op steroiden, klaar voor de strijd



Neen, steroieden zijn levensgevaarlijk, ik draai alleen maar op havermout met kaneel.......... :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


bananacreek

Citaat van: resscy_jalac op maandag 23 december 2013, 21:51:14
Citaat van: Luc op maandag 23 december 2013, 21:13:00
Citaat van: jens op maandag 23 december 2013, 20:18:23


zo, de banaan op steroiden, klaar voor de strijd



Nou, das nou een mooi lichaam waarover veel vrouwen slechts van kunnen dromen  :kusxe8: :happy: :happy:

Dank u en nu ben ik weer zeer verlegen............(geen grapje).................. :hoedjeaf: :hoedjeaf:.. :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Hoe is dat gekomen?

Toen ik nog in het echte Nederland (jaren '60-'70) leefde voor mijn vertrek naar het Beloofde Land.. :smiley-philippines: deed ik behoorlijk aan sport en dronk zeer zelden alcohol.

Op de  :smiley-philippines: begon ik gelijk te drinken uit verveling (en zeer weinig verstand) en werd een volledige alcoholic en kreeg zeer veel klappen en later drie hartaanvallen en een hoop meer ellende en mijn huwelijk liep op de clippen vanwege de drank en later in 1999 ben ik met roken gestopt en begon op conditie te komen en het stoppen met roken heeft zeker weten mijn "aardse" leven gered en het reguleren van de drank zelf moeten doen en was echt niet makkelijk want er is geen AAA (of zoiets hier in die tijd) maar nu kan ik zoveel drank in mijn huis hebben staan maar ik raak het niet aan.

Drinken is alleen voor de tijd waneer de problemen al opgelost zijn want drugs en alcohol maken de problemen alleen maar groter....het is niet eenvoudig maar je hebt weinig keuze...of je doet er wat aan of je sterft... :jajaja: :jajaja:
(heb trouwens nooit drugs gebruikt)....... :happy: :happy:

bananacreek



Nieuw in vele zaken en malls nu........ :lachen: :lachen: :lachen:

Straks nog Martial Law?............... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

Goede artist...en de meesta komen uit den bergen............ :jajaja: :jajaja:

Handgemaakte harp........ :thumb: :thumb:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Verkeers opstoppingen, ongelofelijk........... :jajaja: :jajaja:



Kijk, dat was Richard een Amerikaan en ik had hem niet eens gezien, want het ging om de motorbikes... :lachen: :lachen: