Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

Citaat van: Cosyns Guy op vrijdag 20 december 2013, 00:04:51
Citaat van: peldoman op donderdag 19 december 2013, 11:39:05
Citaat van: bananacreek op donderdag 19 december 2013, 11:13:54
Citaat van: Cosyns Guy op woensdag 18 december 2013, 19:27:08
Citaat van: bananacreek op woensdag 18 december 2013, 13:17:14
Nog geen antwoord op mijne groten vraagje: Dus met één motor wordt de hele "train" in beweging gezet?... :weetikniet: :ikkeniebegrijp:


Die truck heeft inderdaad dat hele treintje voortgetrokken over een afstand van 4,860 km wat de lengte totale lengte van het viaduct de Millau is.
Er waren 41 aanhangwagens aan elkaar gekoppeld met een totale lengte van 358 mtr.Het hele idee heeft 4 jaar in beslag genomen,aanpassen aanhangwagens,remmen aanpassen...ect.
Denk wel dat hij leeg was hoor want het totale leeggewicht schat ik toch op een kleine 200 ton wat niet echt een probleem is met een aangepaste truck.

Dank U, nu kan ik weer slapen vanacht...... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

U bedoelen 4,8 km...en niet (Engels) 4,860?....(vierduizendachthonderdenzestig)?........... :weetikniet: :weetikniet:

Ik zie het al voor me, morgens om 7.00 uur beginnen met werken, eerst alle aanhangers aankoppelen, dan 5 km rijden.
Dan weer alles afkoppelen , en je werkdag zit erop.
Ik bedoel 4,8 km of 4.860 mtr

Als je daarmee in australie door een stad uit moet ben je 2 -3 dagen bezig met 1 a max 2 aanhangers per keer :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Cosyns Guy

Citaat van: peldoman op donderdag 19 december 2013, 11:35:21
Is die foto wel echt?
lijkt mij een trucage foto!  Die andere foto met die gele aanhangers bedoel ik.
Die met die gele aanhangwagens is geen trucage,was een record poging voor de langste truck combinatie ter wereld Peldo

bananacreek

#13282
Weer iemand dood gereden?.................... :jajaja: :jajaja:

Ze gaan geen kaarsje branden voor een doodgereden hond........... :neeneenee: :neeneenee:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 19 december 2013, 11:35:15
Dit zijn studenten en moeten leren om het verkeer te regelen en staan daar alleen maar te NIETSEN met hun cellphones en dit was op dezelfde crossing als het oplegger probleem maar een dag later............ :lachen: :lachen:





Zoals andere dagen weer te NIETSEN........... :jajaja: :jajaja:



Ja meiske wat sta je daar nu te grinniken?.........zal een Klootzak je even laten zien hoe het verkeer moet worden geregeld op de Marrokaanse manier?




bananacreek


bananacreek

Na de Fiesta is het Kermis.....altijd wat te vieren hier.......... :lachen: :lachen:




bananacreek

Waiting to buy the NFA rice @P27/kg



Andere rice prices................


bananacreek


bananacreek

                                               


De man op de foto hieronder was in Lee Plaza supermarket en stond daar met een karretje vol met groceries en er was enige commotie en de man probeerde andere mensen iets wijs te maken............. :jajaja: :jajaja: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

                                           

Ik liep er naar toe want ik vind het altijd leuk om schreeuwende blanken te zien........... :lachen: :lachen:

Het bleek dat de man GEEN ENGELS kon spreken en op een gegeven moment vroeg hij aan twee  :smiley-philippines: meisjes:

                                   

Die meisjes wisten niet hoe ze het hadden en gelijk een Klootzak boven alles uit....Ha..Ha..Ha...BUANGKA...... :jajaja: :jajaja:

Wat een vertoning, wat een feest............. :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

Er was een jaar of twintig geleden ook een Belgische mijnwerker die ook alleen maar den  :nederlandsevlag: taal kon spreken en toen hij dronken was kon hij de pedicap driver niet meer uitleggen waar zijn huis was........... :lachen: :lachen:



Ronny55

Helaba Kloot , ben ook maar ne  :belgiesmiley: mijnwerker maar spreek wel alle talen , behalve chinees.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.