Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


peldoman

Citaat van: bananacreek op donderdag 19 december 2013, 11:13:54
Citaat van: Cosyns Guy op woensdag 18 december 2013, 19:27:08
Citaat van: bananacreek op woensdag 18 december 2013, 13:17:14
Nog geen antwoord op mijne groten vraagje: Dus met één motor wordt de hele "train" in beweging gezet?... :weetikniet: :ikkeniebegrijp:


Die truck heeft inderdaad dat hele treintje voortgetrokken over een afstand van 4,860 km wat de lengte totale lengte van het viaduct de Millau is.
Er waren 41 aanhangwagens aan elkaar gekoppeld met een totale lengte van 358 mtr.Het hele idee heeft 4 jaar in beslag genomen,aanpassen aanhangwagens,remmen aanpassen...ect.
Denk wel dat hij leeg was hoor want het totale leeggewicht schat ik toch op een kleine 200 ton wat niet echt een probleem is met een aangepaste truck.

Dank U, nu kan ik weer slapen vanacht...... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

U bedoelen 4,8 km...en niet (Engels) 4,860?....(vierduizendachthonderdenzestig)?........... :weetikniet: :weetikniet:

Ik zie het al voor me, morgens om 7.00 uur beginnen met werken, eerst alle aanhangers aankoppelen, dan 5 km rijden.
Dan weer alles afkoppelen , en je werkdag zit erop.

bananacreek

Wegens gebrek aan nieuw materiaal een paar uit den oude doos........... :happy: :happy: :crazy: :crazy:



Turquoise (of zoiets) en heb ik altijd een mooie kleur gevonden voor een jurk enz.



bananacreek

Citaat van: peldoman op donderdag 19 december 2013, 11:39:05
Citaat van: bananacreek op donderdag 19 december 2013, 11:13:54
Citaat van: Cosyns Guy op woensdag 18 december 2013, 19:27:08
Citaat van: bananacreek op woensdag 18 december 2013, 13:17:14
Nog geen antwoord op mijne groten vraagje: Dus met één motor wordt de hele "train" in beweging gezet?... :weetikniet: :ikkeniebegrijp:


Die truck heeft inderdaad dat hele treintje voortgetrokken over een afstand van 4,860 km wat de lengte totale lengte van het viaduct de Millau is.
Er waren 41 aanhangwagens aan elkaar gekoppeld met een totale lengte van 358 mtr.Het hele idee heeft 4 jaar in beslag genomen,aanpassen aanhangwagens,remmen aanpassen...ect.
Denk wel dat hij leeg was hoor want het totale leeggewicht schat ik toch op een kleine 200 ton wat niet echt een probleem is met een aangepaste truck.

Dank U, nu kan ik weer slapen vanacht...... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

U bedoelen 4,8 km...en niet (Engels) 4,860?....(vierduizendachthonderdenzestig)?........... :weetikniet: :weetikniet:

Ik zie het al voor me, morgens om 7.00 uur beginnen met werken, eerst alle aanhangers aankoppelen, dan 5 km rijden.
Dan weer alles afkoppelen , en je werkdag zit erop.

Misschien een systeem zoals bij de treinen op afstand bediende hydraulische koppelingen?.... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek



Hier bij haar ouders diep in de bergen achter het enge bos................ :jajaja: :jajaja:

Er zijn er vier gestorven in die familie in de laatste paar jaar inclusief de vader op de foto's hieronder die beweerde dat hij een albolario zou zijn, en ze beweren hoog en laag dat het werk geweest was van een Albolario (BARANG), maar ik heb nog geen enkele "albolario" (wichdoctor) hier gezien die zowel BARANG oftewel LUMAY konden uitvoeren................ :neeneenee: :neeneenee:



Maar ze konden uitstekend liegen en de zaken belazeren........... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:


bananacreek

#13265
Nog meer gevaarlijk spul uit Amlan.............. :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:


bananacreek

De droogte van een paar jaar geleden (El Nino)?....  of La Ninja?  :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Deze foto was genomen achter Fr. Trupa Zoo, Zamboanguita.

bananacreek

Arrogante rotzak die denkt dat hij het allemaal beter weet............... :negatief: :negatief: :negatief:


bananacreek

Wij gaan natuurlijk niet de ether uit zonder een afscheidsmelodie en deze is van Jeroen Claasen en zijn dochtertje

(Jeroen is een Indo-Rock vertegenwoordiger maar dan wat van de rustige kant)..... :thumb: :thumb:

Lijkt iets op een halfbloed?........... :weetikniet: :weetikniet:

[yt=640,505]m4Bhc6lYQ78 [/yt]

bananacreek

[yt=640,505]TkBcU5OU3wE [/yt]

One for da road................ :jajaja: :jajaja:

[yt=640,505]0wEOLD1EoLk [/yt]

Xmas Bonus............. :thumb: :happy:


Met dank aan het lid HUISMAN
[yt=640,505]ATo8qV4Cgaw [/yt]