Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Nu maar even Googlen...wat is een MOOTER?... :weetikniet: :weetikniet:



Citaat
Citaatmooter
the crotch region of a man (man cooter)
That bread theivin' biznatch socked me right in the mooter!
mark as favorite buy mooter mugs & shirts
cooter crotch man package business region schlongitals

mooters
Like "man boobs" or "moobs" only fuller and rounder. An unsettling site common in the 50 and over crowd and the video gaming community. can often be seen in communal showers and health club saunas


http://www.urbandictionary.com/define.php?term=mooter

Dat moet ik zien......... :denk: :denk: :confused2: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Google pics:



Ja, nu zie ik het...die hebben wij ook op de planeet URANUS.... :happy: :happy:

bananacreek

Waarschijnlijk krijgt Paquiao allen de schuld en niet de eigenaar van Fortune Tabacco en phil Airlines en Asia Brewery?

Even de naam kwijt........ :weetikniet: :weetikniet:






bananacreek

Lucio Tan dacht ik nu...........




Zeker niet deze Macho............. :lachen: :lachen:



Die zei vroeger in de tuin van Malacanang ..en gaf even een boxdemonstratie (movements only).....

" The Abu Sayaff?....hahaha..give me six months and they will be history..... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:"

Vergeten in welk jaar hij dat zei.......... :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:




bananacreek

#13213
Gewoon even vergeten............... :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom:

Vandaag was het payday in the disco en er was een waitress die daar al vele jaren werkt en nog steeds niet de ware blanke heeft gevonden .... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Ik vroeg aan haar: "Next week sunday is the Shorted Xmas party (shorted vanwege de enorme schade posten in Maltito Malapasqua) and what kind of present will I buy for you if I draw your name...a nice big White Teddy Bear?"......... :weetikniet: :weetikniet:

Ze antwoordde in het bijzijn van ongeveer 20 anderen zonder een spier te vertrekken:" No, never mind the f... teddy bear, just buy me a good vibrator with turbo"........... :lachen: :lachen: :lachen:

Ik stond wel even met een mond vol tanden.......... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: :denk: :denk:

Ik zei: "Ok, what color?"

Ze antwoordde: "Pink".... :jajaja: :jajaja:

Ik antwoordde: "Pink is ...

Ze kwam met een reply: "Ok, make it blue and make sure you add ENERGIZER batteries.... :jajaja: :jajaja:










Pinocchio

Citaat van: bananacreek op zaterdag 14 december 2013, 12:35:40
Dat is het huis van een doctor genaamd ALICIA dacht ik

Hier woont doctor Absinthe, bekendste anestesist in Dumaguete en werkzaam zowel in Siliman als Holy Child.

bananacreek

Citaat van: Pinocchio op zaterdag 14 december 2013, 23:43:53
Citaat van: bananacreek op zaterdag 14 december 2013, 12:35:40
Dat is het huis van een doctor genaamd ALICIA dacht ik

Hier woont doctor Absinthe, bekendste anestesist in Dumaguete en werkzaam zowel in Siliman als Holy Child.

Ok, dank u, en dan is de naam van zijn vrouw misschien ALICIA..... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek


bananacreek

Vraag me toch even af of hij een ochtenderectie heeft zo te zien?................ :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Kijk nou eens even wat er door het gat in zijn broek komt kijken?......... :denk: :denk: :lachen: :lachen:


bananacreek


Pinocchio

Citaat van: bananacreek op zondag 15 december 2013, 12:13:00
Ok, dank u, en dan is de naam van zijn vrouw misschien ALICIA..... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Nee Creek, Doctor Absinthe is niet getrouwd en is dat ook nooit geweest.
Ik denk dat Alicia de voornaam van zijn (reeds lang) overleden moeder is.
Ik heb de dame nog gekend als mevrouw Absinthe maar heb nooit haar voornaam geweten.