Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: Ronny55 op zaterdag  7 december 2013, 11:30:52
Citaat van: Pinocchio op zaterdag  7 december 2013, 09:25:39
Citaat van: bananacreek op donderdag  5 december 2013, 12:09:08
Een zoon van Congressnam George Arnaiz heeft zich een paar dagen geleden door het hoofd geschoten en de officiele versie was dat zulks gebeurde tijdens het schoonmaken van het wapen van zijn vader.
Ook de politie en NBI hebben besloten om deze versie aan te nemen.

Het betreft de 38 jarige zoon George Augustus Arnaiz, Jr alias Yugie, die 's ochtends om 5 uur het wapen van zijn vader een caliber45 aan het kuisen was en het wapen ging toevallig af waardoor de kogel aan zijn  ene oor zijn hoofd binnendrong en aan zijn ander oor het lichaam verliet.

Zo staat het in de krant, dus zal het wel waar zijn.



Tja ,wat doet ge anders al om 5 uur 's morgens...idd wapens kuisen ...tja en om te weten of er geen kogel in de loop zit effe luisteren he ...doet het klik geen kogel doet het pang , wel een kogel....wat doet ge al als ge slecht hoord...ja precies aan uw oor houden he. Is toch logisch.. :weetikniet:


bananacreek

Het strandpaviljoen in den bergen....vervolg (dit is alleen een VOORBEELD)



Buitenwand zoals hier op deze foto



Hardiflex daarachter .....

En daarachter (binnenkant van het huisje) de gevlochten bamboo-matting en hiet wat leuke voorbeelden in dezen link.... :thumb: :thumb:

Zie video:
http://vimeo.com/59513020

Dan ook in de bergen de hollowblocks maken.....als die gaan worden gebruikt........ :weetikniet: :weetikniet:


klootzakken (voorheen Jens)



Zie video:
http://vimeo.com/59513020
[/quote] ik heb die video eens bekeken en ja erg mooi spul bij . ik vraag mij af hoelang zulks in Nederland mee gaat ? 5.10.20 jaar?
en natuurlijk de bamboe schuttingen hebben mijn aandacht.
misschien dat Rich dit weet?.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

FOTO VAN DE MAAND................ :thumb: :thumb: :lachen: :lachen:



Morgenavond gelijk proberen..... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:............. :ripba8: :ripba8:... :weetikniet: :weetikniet:

[yt=640,505]UUfsIbxsO94 [/yt]

bananacreek

#13157
Citaat van: jens op zondag  8 december 2013, 18:30:29


CitaatZie video:
http://vimeo.com/59513020
ik heb die video eens bekeken en ja erg mooi spul bij . ik vraag mij af hoelang zulks in Nederland mee gaat ? 5.10.20 jaar?
en natuurlijk de bamboe schuttingen hebben mijn aandacht.
misschien dat Rich dit weet?.
[/quote]


Afhankelijk van de behandelingen tegen rot en pests............











Dus zeeer veel mogelijkheden en allemaal mooi vind ik....

bananacreek


bananacreek