Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

Citaat van: Pinocchio op zaterdag  7 december 2013, 09:25:39
Citaat van: bananacreek op donderdag  5 december 2013, 12:09:08
Een zoon van Congressnam George Arnaiz heeft zich een paar dagen geleden door het hoofd geschoten en de officiele versie was dat zulks gebeurde tijdens het schoonmaken van het wapen van zijn vader.
Ook de politie en NBI hebben besloten om deze versie aan te nemen.

Het betreft de 38 jarige zoon George Augustus Arnaiz, Jr alias Yugie, die 's ochtends om 5 uur het wapen van zijn vader een caliber45 aan het kuisen was en het wapen ging toevallig af waardoor de kogel aan zijn  ene oor zijn hoofd binnendrong en aan zijn ander oor het lichaam verliet.

Zo staat het in de krant, dus zal het wel waar zijn.



Tja ,wat doet ge anders al om 5 uur 's morgens...idd wapens kuisen ...tja en om te weten of er geen kogel in de loop zit effe luisteren he ...doet het klik geen kogel doet het pang , wel een kogel....wat doet ge al als ge slecht hoord...ja precies aan uw oor houden he. Is toch logisch.. :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek

Citaat van: Pinocchio op zaterdag  7 december 2013, 00:22:46
Citaat van: Amice op vrijdag  6 december 2013, 17:05:06
Zal dat wel geaccepteerd worden creek?
Zover mijn info strekt kun je maximaal voor 25 jaar leasen (met eventuele verlenging) bij langere duur wordt het gezien als verkapte eigendom en kan het leasecontract als null & void verklaard worden.  :weetikniet:

Amice en bananacreek hebben allebei gelijk en zoals het een klootzak past maakt bananacreek gebruik van "certain conditions"(Republic Act No. 7652 (1994)

The maximum term of a lease of land to Philippine nationals is 99 years.

The maximum term of a lease of land to non-Philippine nationals is 25 years, renewable for
another 25 years (Presidential Decree No. 471(1974). Under certain conditions, if the lease is
made under the Investors' Lease Act (Republic Act No. 7652 (1994)), the lease may be for a
term of 50 years, renewable for another 25 years.


zie:http://www.lexmundi.com/images/lexmundi/practicegroups/realestate/survey4/philippines.pdf

Sorry, slip of the pen.....25 jaar met een option van een 25 jaar extra....sorry en dank u beiden... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek


bananacreek


bananacreek


josv

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Citaat van: josv op zaterdag  7 december 2013, 13:58:07
Citaat van: bananacreek op zaterdag  7 december 2013, 12:41:44
Gasul P1049.................. :negatief: :negatief: :jajaja: :jajaja:



Hier van 860 naar 1012 en nu weer terug naar 975  :janken:  :janken: :janken:


Nog maar een paar dagen oud die nieuwe prijs..........en gelukkig gebruik ik maar weinig gasul met mijn havermout fabriek.... :thumb: :thumb:


Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op zaterdag  7 december 2013, 14:59:10
Citaat van: josv op zaterdag  7 december 2013, 13:58:07
Citaat van: bananacreek op zaterdag  7 december 2013, 12:41:44
Gasul P1049.................. :negatief: :negatief: :jajaja: :jajaja:



Hier van 860 naar 1012 en nu weer terug naar 975  :janken:  :janken: :janken:


Nog maar een paar dagen oud die nieuwe prijs..........en gelukkig gebruik ik maar weinig gasul met mijn havermout fabriek.... :thumb: :thumb:


Amaai,dat is duurder dan hier een fles butaangas.Betaal nu voor het moment hier 17,50 euro,in Spanje dan wel te verstaan.

Ronny55

Op het tanken na , vind ik alle energie hier duurder dan in  :eu: zeker de electriciteit .  :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek

Citaat van: Ronny55 op zondag  8 december 2013, 00:27:03
Op het tanken na , vind ik alle energie hier duurder dan in  :eu: zeker de electriciteit .  :weetikniet:

Electriciteit zou hier volgende week met P3,50 per KWH duurder worden en ZELFS OOK HIER TERWIJL WE EEN GEOTHERMAL POWERPLANT HEBBEN.....MAAR ZE ZEGGEN... "ONE GRID...ONE PRICE"............DE FLIKKERS... :negatief: :negatief: