Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

SHAWARMA: Ik koop altijd Shawarma met rijst mix en breng dat naar huis en voeg cabbage toe en wat dan ook. :floet:


Heerlijk  :thumb: en smaakt veel beter dan dit :negatief::



boomerang

Citaat van: bananacreek op zaterdag 30 april 2011, 13:43:32
@Boomerang: Dat heb je inderdaad goed gezien Bananacreek, het is een van onze buurmeisjes

SINGLE? :happy:



Gezien haar jeugdige leeftijd is zij nog single doch heeft wel een 'rijpe' niet onappetijtelijke zus.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

Citaat van: boomerang op zaterdag 30 april 2011, 13:51:27
Citaat van: bananacreek op zaterdag 30 april 2011, 13:43:32
@Boomerang: Dat heb je inderdaad goed gezien Bananacreek, het is een van onze buurmeisjes

SINGLE? :happy:



Gezien haar jeugdige leeftijd is zij nog single doch heeft wel een 'rijpe' niet onappetijtelijke zus.

Ok, de zus dan en heeft even u een foto van de zus? :happy:

boomerang

Citaat van: bananacreek op zaterdag 30 april 2011, 13:54:56
Citaat van: boomerang op zaterdag 30 april 2011, 13:51:27
Citaat van: bananacreek op zaterdag 30 april 2011, 13:43:32
@Boomerang: Dat heb je inderdaad goed gezien Bananacreek, het is een van onze buurmeisjes

SINGLE? :happy:



Gezien haar jeugdige leeftijd is zij nog single doch heeft wel een 'rijpe' niet onappetijtelijke zus.

Ok, de zus dan en heeft even u een foto van de zus? :happy:


Zal morgen aan uw wensen tegemoet komen, pics nemen en hier publiceren.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

josv

Citaat van: bananacreek op zaterdag 30 april 2011, 13:54:56
Ok, de zus dan en heeft even u een foto van de zus? :happy:

Pas in godesnaam op Creek, gezien de klim-foto zijn de dames erg sterk met hun benen. Die breken jou zo in tweeen ! Ik zou niet graag willen lezen dat je met 2 heupfracturen in het ziekenhuis ligt  :lachen: :lachen:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Citaat van: josv op zaterdag 30 april 2011, 14:01:47
Citaat van: bananacreek op zaterdag 30 april 2011, 13:54:56
Ok, de zus dan en heeft even u een foto van de zus? :happy:

Pas in godesnaam op Creek, gezien de klim-foto zijn de dames erg sterk met hun benen. Die breken jou zo in tweeen ! Ik zou niet graag willen lezen dat je met 2 heupfracturen in het ziekenhuis ligt  :lachen: :lachen:


Juist, die sterke -O- benen daar had ik al aan gedacht want die zouden dienen om mijn truck eventueel te kunnen aanduwen als ik met lege accu's kom te staan in het midden van de bergen  :happy:




boomerang

@ Bananacreek,

Zoals beloofd en toegezegd moet ik helaas erkennen dat het mij nog niet gelukt is om het volwassener buurmeisje voor de lens te krijgen en ben dus naarstig op zoek gegaan voor een plausibel alternatief.

Toen dan ook bekend werd dat ik aan het scouten was naar talent voor een eenzame Hollander kwamen ze als bijen op de honing af.

Uit het grote aanbod heb ik er toen één geselecteerd welke mogelijk een passende partner zou kunnen worden na de criteria welke ik stelde voor een duurzame relatie.




Hello my name is Abeth



Ik lach graag maar met de lippen opelkaar want ik ben namelijk goedkoop in tandpasta......



Ik weet hoe te poseren want heb al vele aanbiedigen voor de 'Playboy' afgeslagen.



De achtergrond verbleekte zelfs van jaloezie bij zoveel getoonde schoonheid.



Toen er nog een touringcar vol met terugkerende gasten van een dagje strand arriveerde was er één dame bij welke mij min of meer onder druk zette om haar speciaal aan te bevelen doch had de expliciete voorwaarde "no sex every night".



I am available and will really take good care of most of your needs.












 
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek


Kijk even, dit is een bayut en ik daar pas ik voor :jajaja:


Nou kijk even.....Dit is nou iets waar ik voor jaren heb naar lopen zoeken, prachtig, wat een stuk  :thumb: :thumb: :happy:

Dat rijstbuikje werken we wel weg met de Hoela Hoep  :thumb: :thumb: :happy:


Wanneer kan ik haar ontmoeten?  :happy: :happy: :happy:
Wat is haar naam ? :weetikniet:
Wat is haar maat BH ? :weetikniet:
Houd ze van camouflage panties?

boomerang

De geliefde Abeth is absoluut geen bayut want zij heeft alle instrumenten om te behagen........

Van haar vak is zij 'hoefsmid' oftewel zij doet 'feet spa's' (nagelknippen enz.).

Morgen zal ik proberen contact te leggen met de charmante verschijning welke dan wel jouw belangstelling wekte, helaas heeft zij geen visitekaartje afgegeven en zal ik op een dosis geluk moeten vertrouwen.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"