Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Deze man ken ik niet persoonlijk maar heeft maar één hand en loopt zeer slecht
Dan kan je hier beter een prive- verzorgster vinden dan in europa  :thumb:
Maar voor de liefde? "MAYBE"  :weetikniet:


bananacreek

#1261
Deze backhoe moest 4 km door de stad op planken rijden om het beton niet te beschadigen  :negatief: :negatief:
Waar was de dieplader???? In repair? :weetikniet:

Hier wordt over de jaren heavy-equipment van surplus importers in Cebu of Manila of Subic gekocht en dan verdwijnt er een hoop geld in de verkeerde zakken en de reparatie-afdeling van de "General Services" staat vol met kapot materiaal.




Elke paar meter planken verwisselen  :happy:

Ze kunnen beter dit model kopen  :lachen: :lachen: :jajaja:

bananacreek

Ze komen weer terug na het spuiten met Baygon  :negatief: :negatief:
Moet dus de hele waslijn maar tijdelijk verwijderen :negatief: :negatief: :negatief:



bananacreek

@Opinie: Kun je die beestjes dat aandoen?  


Correct, ze kunnen beter aan een snelle dood sterven, want in de handen van mijn ex wordt het een ware marteling :jajaja: :negatief:

Misschien werkt de Kinamus ? :lachen:



bananacreek

#1264
@Rich: Ik vermoed dat die wespen het hout van de wasknijpers geschikt vinden om hun nest te bouwen.


Ja maar deze knijpers zijn van PLASTIC !!!!!!! :floet:

De knijpers een andere kleur spuiten? .......... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Of ze schrikken misschien van deze knijpers? :lachen:




bananacreek

#1265
Vervolg Backhoe...........
Ook te koop hier in Dumaguete als surplus  :thumb:
Of het goed van kwaliteit is ?  :weetikniet:



bananacreek

#1266
Hier wil ik op naar boven een keer om foto's te maken, Mt Talinis



bananacreek


bananacreek

#1268
Terugkomend op de voorheen voorgenomen foto-trip dwars over het zuiden van Oriental Negros  :denk:


Had gehoord dat het daar behoorlijk druk is met de NPA en ook de Ceres Liner revolutionary taxes betalen, en heb een afpraak met de lokale AFP gemaakt om met de brigade commander in Tanjay een plan te maken zodat als wanneer zij met hun trucks één van de wegen A of B gaan nemen met een konvooi dat ze mij een seintje geven en dan kan ik naar hun kamp rijden en bij het konvooi invoegen  :thumb: :thumb:





Maar wanneer dat zou gaan gebeuren dat ga ik hier niet aangeven :neeneenee: anders heb je kans dat ik op een landmijn rij????????

bananacreek

Zwembad (50 m) herbouwde Perdices sportcomplex hetgeen was afgebrand een jaar of 15 geleden


Springtoren