Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

boomerang

Citaat van: bananacreek op zaterdag 16 april 2011, 14:55:34
Citaat van: boldy op zaterdag 16 april 2011, 14:52:40
mister klootzak daar zou ik jou nou eens graag op willen zien lopen samen met een camouflage rokje en topje erbij  :lachen:

Ok, geen probleem, daar gaan we aan proberen om dat te organiseren  :atyourservice:

Dat moet Boldy zeker een kratje SMB light waard zijn  :jajaja:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

boldy

ow ja hoor das mij zeker een kratje smb waard  :jajaja: ik lig al in een deuk als ik er aan denk
het leven is net een lul keihard en veel te kort

boomerang

Citaat van: boldy op zaterdag 16 april 2011, 15:15:45
ow ja hoor das mij zeker een kratje smb waard  :jajaja: ik lig al in een deuk als ik er aan denk

Zo zie je maar weer Bananacreek, je zal jouw toezegging waar moeten maken en je plaatselijke fanclub zal als getuigen en fotografen optreden voor dit unieke gebeuren  :applaus:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

#1213
Citaat van: boomerang op zaterdag 16 april 2011, 15:20:43
Citaat van: boldy op zaterdag 16 april 2011, 15:15:45
ow ja hoor das mij zeker een kratje smb waard  :jajaja: ik lig al in een deuk als ik er aan denk

Zo zie je maar weer Bananacreek, je zal jouw toezegging waar moeten maken en je plaatselijke fanclub zal als getuigen en fotografen optreden voor dit unieke gebeuren  :applaus:

Ok, maar ik heb tijd nodig, en moet de schoenen eerst vinden (maat 11) en dan camouflage spuiten  :floet:
Een rokje? Moet even kijken welke taille maat ik heb.......Ok, 79 cm :thumb: Ook Cam. spuiten :thumb:
Misschien kan ik een rokje in de disco lenen met die maat  :weetikniet:


Een topje? U bedoelen een BH??????? Even kijken voor de maat.........36B  :happy: :happy: Ook spuiten, misschien kan ik een tweedehands vinden in de Okay Okay  :weetikniet:


Een pruik? Lenen in de Karaoke?  Als ik die Cam. spuit dan wordt er iemand woest neem ik aan  :floet:


Ook zoiets  :weetikniet: :floet:


Hoop werk allemaal :floet:   :weetikniet: Maar ja, Ali Osram altijd van de zeggenen zijn: " Belofte van die schulden makenden" ?

bananacreek


bananacreek

Dat is alles wat ze hebben??????? :negatief: Waarschijnlijk gebouwd in 1946 if zoiets :weetikniet:


Ventilatoren om de temperatuur op zolder of in een gebouw zoals mijn werkplaats naar beneden te brengen en scheelt zo'n 5-6 graden meestal. Worden door de wind aangedreven en werken vaak uitstekend zolang je maar vet in de lagers doet :jajaja:


Op de garage/werkplaats



boomerang

Citaat van: bananacreek op zaterdag 16 april 2011, 15:54:15
Citaat van: boomerang op zaterdag 16 april 2011, 15:20:43
Citaat van: boldy op zaterdag 16 april 2011, 15:15:45
ow ja hoor das mij zeker een kratje smb waard  :jajaja: ik lig al in een deuk als ik er aan denk

Zo zie je maar weer Bananacreek, je zal jouw toezegging waar moeten maken en je plaatselijke fanclub zal als getuigen en fotografen optreden voor dit unieke gebeuren  :applaus:

Ok, maar ik heb tijd nodig, en moet de schoenen eerst vinden (maat 11) en dan camouflage spuiten  :floet:
Een rokje? Moet even kijken welke taille maat ik heb.......Ok, 79 cm :thumb: Ook Cam. spuiten :thumb:
Misschien kan ik een rokje in de disco lenen met die maat  :weetikniet:


Een topje? U bedoelen een BH??????? Even kijken voor de maat.........36B  :happy: :happy: Ook spuiten, misschien kan ik een tweedehands vinden in de Okay Okay  :weetikniet:


Een pruik? Lenen in de Karaoke?  Als ik die Cam. spuit dan wordt er iemand woest neem ik aan  :floet:


Ook zoiets  :weetikniet: :floet:


Hoop werk allemaal :floet:   :weetikniet: Maar ja, Ali Osram altijd van de zeggenen zijn: " Belofte van die schulden makenden" ?

Vertel de datum wel even van tevoren zodat wij dan ook de nodige media in kunnen schakelen..... :lachen:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

@Boomerang: Vertel de datum wel even van tevoren zodat wij dan ook de nodige media in kunnen schakelen..... 


Ok,ik ben hard op zoek naar een camouflage panty, maar moeilijk te vinden  :jajaja:  :atyourservice:


boomerang

Citaat van: bananacreek op dinsdag 19 april 2011, 14:19:32
@Boomerang: Vertel de datum wel even van tevoren zodat wij dan ook de nodige media in kunnen schakelen..... 


Ok,ik ben hard op zoek naar een camouflage panty, maar moeilijk te vinden  :jajaja:  :atyourservice:



Google maar eens op 'bodypainting'.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

Waarom was dit "slagschip" hier in Dumaguete ???????


Als "beveiliging" voor de generaals??????? :negatief: :weetikniet: