Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

boomerang

Misschien dat zij haar doos graag op deze manier showt   :lachen:

In ieder geval koelt hij daar wel af in die AC gekoelde shop.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

#1121
Verhuizing van een Nederlandse vriend van punt A naar punt B  :thumb: :thumb: :happy:
Aangekomen bij punt A


Aanwiizingen betreffende het laadprotocol  :thumb: :thumb: :atyourservice:


Ben nu even zijn naam kwijt, maar lijkt een beetje op Anthony Quinn ? :lachen:




bananacreek

Denk dat ik ook maar zo'n kast ga inbouwen, leuk idee, maar wel groene kleur :thumb:


Waarschijnlijk de koffer vol met euros? :thumb: :happy:


Plan A


Plan B

bananacreek

#1123
Aankomst punt B  :happy: :happy:
Wat een mooi huis en een leuk uitzicht op zee van de achterkant, zeer mooi binnen in het huis  :thumb: :thumb:


Ok kunnen we beginnen? Want er is een tweede rit :floet: en het schijnt dat de Klootzak haast heeft  :weetikniet: :negatief:


Hij lacht, maar reken maar dat die doos zwaar was  :jajaja: :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Ok, kan je niet achteruit de poort uit Klootzak ?? :negatief: :lachen:, laat maar, dan doe ik zelf wel even  :jajaja: :thumb: :thumb:


Wat bedoel je nou Klootzak???? De deur zit niet goed dicht??? Ja, maar wat wil je nou eigenlijk ?? Ahh,...je wil de wagen uit de poort? Dan even niet gaan klagen betreffende de deur  :floet:


Zo, dat is dat, we zijn er uit  :benweg: :benweg:



bananacreek

Ok, dat is de laatse lading  :applaus: :happy:


Toch maar goed dat ik een hoop koord had meegenomen :thumb: :thumb:



bananacreek

#1126
Ok weer Boomerang achter het stuur :thumb: :thumb: :jajaja:

Kijk dat is een professionele draiber want hij rijd aan de rechterkant van het pad en rijd alleen op de spiegel eruit :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf: :thumb: :atyourservice:

Perfect op de spiegel de poort uit, met maar een cm of vijf ruimte  :thumb: :thumb: :thumb: :happy:

Kijk hem eens in die buitenspiegel loeren, want hij dacht natuurlijk het volgende: "Als ik nou toevallig tegen die poort rij, dan hebben we de poppen aan het dansen met de Klootzak, en er is hier natuurlijk geen psychiater aanwezig om hem te kunnen kalmeren met sosegon of iets dergelijks :negatief: :negatief: :negatief: :weetikniet: :floet:


Ok, Klootzak instappen en wegwezen want je had toch zoveel haast?  :benweg: :benweg:


En terwijl de Klootzak er vandoor ging gingen de anderen even bijkomen

Ze vertelden de Klootzak dat ze wel even een San Miquel Light gingen halen in de sari-sari store :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Digos


CitaatToch maar goed dat ik een hoop koord had meegenomen 

Reservewielen had je blijkbaar ook genoeg meegenomen.... :lachen:

LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

Citaat van: Digos op woensdag 30 maart 2011, 17:10:30

CitaatToch maar goed dat ik een hoop koord had meegenomen 

Reservewielen had je blijkbaar ook genoeg meegenomen.... :lachen:

Ja, juist en het derde wiel wat nu achterin staat ligt normaal "aan de ketting" plat in het midden tussen de twee andere wielen, en dat heb ik met opzet gedaan om wat meer gewicht op de achteras te krijgen zodat de laadbak wat meer waterpas staat. Onder op de laadbak hangt er ook eentje extra dus totaal 4 stuks :atyourservice:
Dus kan 4 lekke banden oplopen, maar ik heb nog geen enkele keer een lekke band gehad en de banden waar de wagen nu op rijdt nu die waren hier nieuw gekocht. De reserve wielen komen als surplus uit Korea.

bananacreek