Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

#1081
Ok, ik ga solliciteren om Security Guard te worden op het hoofdkantoor van dit forum in Brussel


Dit wordt mijn uniform (zomertenue)


  Zijn er gegadigden die interesse hebben? :thumb: :weetikniet:


bananacreek


bananacreek

Op weg naar de Moslims om DVD's te kopen (piraten dvd's :thumb:)


Naast Carbon Market (Travellers Home Pension House gebouw) en de trap onder het groene bord


Alleen maar een klein gedeelte want ik was bang om foto's te nemen, je weet nooit met die moslims  :jajaja:
Voordat de politie een inval doet worden ze afgetipt en wordt de zaak geregeld in der minne onder de tafel :thumb: :thumb:

Er zijn ongeveer 12 winkels op die etage en ze verkopen allemaal dvd's.
De meeste nieuwe dvd's komen nu in metalen casings voor P40 per stuk. Uitstekende kwaliteit :thumb: :thumb:
Ik heb er nu ongeveer 1400, maar heb ze nog nooit bekeken tenzij het testen. Vind naar de doosjes kijken al leuk :lachen:




bananacreek

Postoffice Cebu city, naast Malacanang


My favorite hardwarestore Hotong, eem paa jaar geleden uitgebrand op Briones street


Naast pier 1



bananacreek

Pier 1 main building.
Daar moet je naar binnen en dan wordt je bagage gescant en dan met de bus naar het schip en dat is rot als je een hoop bagage hebt :negatief:



Ok de Iloilo voor Dumaguete city. Alle schepen van Cocaliong vertrekken om 19.00 uur (normaal).Zijn meestal "redelijk op tijd" en het probleem is altijd dat de vracht goederen op het laatste moment worden aangebracht.
Normaal zijn er weinig passagiers maar een hoop vracht.



bananacreek

#1086
Geen Cocaliong, maar LITE FERRIES, meestal voor Tagbilaran Bohol.





bananacreek

#1087
Ok,nu even rustig dineren voor het laden  :thumb: :happy: :happy: :happy:




No more Coke Light... verd.....mme. En is ook nergens meer te krijgen op Oriental Negros omdat het zeer veel verkocht werd zoals aan mij werd verteld onlangs. :negatief: :negatief: :weetikniet:



Economy (goed genoeg voor een Klootzak) P214,20 tussen Dumaguete en Cebu city voor 60 + en studenten iets minder :thumb:








bananacreek

Cocalion Dinagat



Meeste van die schepen zijn "rookgordijn" leggers :negatief: :negatief:




bananacreek