Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#1060
Moest naar Cebu voor een nieuw paspoort aan te vragen bij het Nederlands consulaat hetgeen gevestigd is in het kantoor van Metaphil, Barangay Antipolo, Mandauwe city, vlak voor de San Miquel Brewery links af als je vanuit Cebu city komt. Metaphil is een bedrijf een bedrijf  van Aboitiz.


Beetje onvriendelijke dame die me hielp maar deed haar werk wel goed en op mijn vraag vertelde ze me dat ze het nieuwe paspoort (P3900 inclusief P200 verzendkosten) naar Dumaguete city per 2GO (ook van Aboitiz) opgestuurd zou worden en dat scheelt me een hoop ellende. Als je naar Makati city moet dan ben je een hoop extra geld kwijt :jajaja:

Achterkant San Miquel Brewery



bananacreek

Cocaliong Office


De man achter de tafel vroeg me waar ga je heen Joe?
Ik zei Tokio, en hij begreep dat niet helemaal  :lachen:
dat zijn de jonge jongens in opleiding


Waarschijnlijk heeft Chester Cocaliong wat onder de tafel betaalt, want elk jaar is het weer prijs voor hem, maar de schepen stinken naar de urine en als je de kraan opent dan komt het water op je voeten want er zit geen afvoerpijp op aangesloten :negatief: :negatief:



bananacreek


bananacreek

Het nummer van mijn meter meneer?????????
Ja, dan moet ik eerst even kijken :weetikniet: :weetikniet: :lachen:



bananacreek

Leuke schoenen  :thumb:



Ook leuke schoenen voor de motor, maar maat 10-11 ???????? :weetikniet:





bananacreek

Ok, Nederlandse shag  :atyourservice: :thumb: :thumb:




Nooit gweten waar die BORKUM wordt gemaakt, iemand die dat weet? Dat is toch pijptabak?



bananacreek



Deze kijker wil ik graag kopen maar dan in camouflage uitvoering en die kan ik dan kopen (P5700) voor het verschil in de Peso-Euro wisselkoers  :thumb:



bananacreek

#1067
Als buitenlander heb je hier niet veel aan tenzij je de vergunning op naam van je vrouw of vriendin kan zetten, maar dan loop je weer een ander risico ?????????? :floet:









bananacreek

Ok, morgen meer............

Zeer slechte foto van de top verdieping :negatief: :negatief: :negatief: :stomstomstom: :stomstomstom: :explotieren:

gosternokke

Creek die moslims in die kleine banca,s die bij de grote ferries om geld bedelen,heten volgens mij ,,Badjao,,   En die gasten zitten echt overal in iedere havenstad duiken ze op. Mooie serie foto,s trouwens weer vandaag :thumb: