Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


vvjoris

Citaat van: Amice op woensdag 24 april 2013, 11:33:41
Ach waarom? als ze er ramen in kunnen zetten kunnen ze ook n aircon inbouwen  toch.   :weetikniet:


Zelfs mooi wat mij betreft, dit container-huis....

Geen probleem als er aircon is ... maar de electriciteitsrekening dan om zo'n oven te koelen ....  :denk: :ikkeniebegrijp: :weetikniet:
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

vvjoris

Citaat van: bananacreek op woensdag 24 april 2013, 15:28:24
Malatapay, Zamboaguita........





:thumb: geen tricycles, motorbikes of auto's die de markt-shoppers overhoop kunnen rijden ....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bananacreek

Kijk dat had je kunnen weten Klootman.......... :jajaja: :jajaja:



Elke woensdag is het raak in Malatapay..................

Nu ben je de lul met drie passagiers......... :jajaja: :jajaja: :happy: :happy:

Geen P4500 voor het rijden zonder drie helmen maar P50........... :happy: :happy: :happy: :thumb: :thumb:

Natuurlijk helpt het om even de hielen van de (jonge) policeman te likken, werkt vaak als een blanke zich schuldig verklaart.............. :thumb: :thumb:

Maar deze Blanke Macho in zijn pyjamabroek wist het allemaal weer beter en probeerde de policeman even aan te leren hoe een checkpoint te doen................. :lachen: :lachen: :lachen:


bananacreek

Citaat van: vvjoris op woensdag 24 april 2013, 15:31:37
Citaat van: bananacreek op woensdag 24 april 2013, 15:28:24
Malatapay, Zamboaguita........





:thumb: geen tricycles, motorbikes of auto's die de markt-shoppers overhoop kunnen rijden ....

Toevallig niet op die foto maar alles mag daar rijden en ik had problemen om binnen te komen...........

bananacreek

De bon..................... :floet: :floet:



Deze smeerlap wilde er P150 van maken vanwege de twee passagiers en daar was ik het helemaal niet mee eens omdat de police P50 uitschreef



Official receipt

vvjoris

Citaat van: bananacreek op woensdag 24 april 2013, 15:36:16
Citaat van: vvjoris op woensdag 24 april 2013, 15:31:37
Citaat van: bananacreek op woensdag 24 april 2013, 15:28:24
Malatapay, Zamboaguita........


:thumb: geen tricycles, motorbikes of auto's die de markt-shoppers overhoop kunnen rijden ....

Toevallig niet op die foto maar alles mag daar rijden en ik had problemen om binnen te komen...........

:negatief: echt jammer, want het lijkt net zo gezellig ....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

vvjoris

Citaat van: bananacreek op woensdag 24 april 2013, 15:39:10

Deze smeerlap wilde er P150 van maken vanwege de twee passagiers en daar was ik het helemaal niet mee eens omdat de police P50 uitschreef



Official receipt


Trafic Violation .... wat had je precies mis gedaan?
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bananacreek


bananacreek

Citaat van: vvjoris op woensdag 24 april 2013, 15:42:00
Citaat van: bananacreek op woensdag 24 april 2013, 15:39:10

Deze smeerlap wilde er P150 van maken vanwege de twee passagiers en daar was ik het helemaal niet mee eens omdat de police P50 uitschreef



Official receipt


Trafic Violation .... wat had je precies mis gedaan?

NO HELMETS