Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Palarong Pambansa is een national jaarlijks scholen-related sport gebeuren en al enkel keren in Dumaguete gehouden en de gasten van Region 8 slapen dan in deze school.............


bananacreek

Roofing gemaakt van Coconut-Leaves en zou een jaar of drie meegaan............



De opening  waar een plain GI op moet komen (staat al een jaar open) zal ik volgende week dan wel "doneren" afhankelijk van de dan bestaande situatie............... :jajaja: :jajaja:


Kano

Ik begrijp de mensen wel die GI sheets op dak willen leggen, want dat gaat betrekkelijk lang mee en geen onderhoud (verven doen er maar weinigen) maar kokos, nipa of cogon is toch een stuk koeler vanwege de isolerende eigenschappen.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op zondag 14 april 2013, 13:59:15
Ik begrijp de mensen wel die GI sheets op dak willen leggen, want dat gaat betrekkelijk lang mee en geen onderhoud (verven doen er maar weinigen) maar kokos, nipa of cogon is toch een stuk koeler vanwege de isolerende eigenschappen.

En mooier, want je ziet soms huizen hier gebouwd in native style en dat is gewoon prachtig.



Die mensen kunnen nooit een GI roof betalen met hun kleine inkomen dat gedeeltelijk wordt opgedronken

Digos

LIVE ONCE - LIVE IT

vvjoris

Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Kano

Plain GI is gewoon gegalvaniseerd ijzer. Van die geribbelde golfplaten dus  :hoedjeaf:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Pjottr

As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.